تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان صلواتی برای شرکت‌کنندگان در مراسم شهدای خدمت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای اسکان در مساجد مشهد با شماره ۰۵۱۳۲۰۱۲۰۴۰، برای بهره‌گیری از خدمات پویش مردمی هر خانه یک زائرسرا با شماره ۰۹۹۸۲۲۰۱۴۰۰، اسکان ویژه برای مبلغین، اساتید و طلاب در مدارس علمیه با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۸۹ و ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۸۷، اسکان صلواتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها و مراکز اقامتی دیگر با شماره‌های ۰۹۳۹۵۳۴۰۴۹۷ و ۰۹۱۲۰۸۳۹۷۸۷، اسکان دانشجویی با شماره ۰۹۱۵۵۵۹۳۹۶۸، اسکان دانش‌آموزی ۰۵۱۳۲۰۱۲۰۴۰ و اسکان برای اتباع و مهاجرین خارجی با شماره ۰۹۳۷۲۹۴۱۵۰۲ تماس بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان صلواتی برای شرکت‌کنندگان در مراسم شهدای خدمت در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..