تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ چیزی که زنان موفق واقعاً از شریک زندگی خود می‌خواهند

بین آنچه جامعه فکر می‌کند زنان موفق از شریک زندگی خود می‌خواهند و آنچه این زنان در واقعیت به دنبالش هستند یک دنیا تفاوت وجود دارد.

این تفاوت اغلب به باورهای غلط ختم می‌شود. جامعه تمایل دارد این تصویر را از زنان موفق ترسیم کند که به دنبال مردانی بلندپرواز، جاه‌طلب و ثروتمند هستند. اما آیا این حقیقت دارد؟

بر اساس علم روانشناسی، حقیقت کمی متفاوت است. زنان موفق، مثل هر کس دیگری، خواهان رابطه واقعی و حمایت عاطفی هستند.

در این مقاله، ۷ چیزی را که زنان موفق واقعاً از مردان می‌خواهند بررسی می‌کنیم.

۷ چیزی که زنان موفق از مرد زندگی خود می‌خواهند ۱) هوش هیجانی

یک تصور غلط رایج وجود دارد که زنان موفق فقط به وضعیت مالی یا افتخارات شغلی مرد علاقه دارند.

اما روانشناسی چیز دیگری را نشان می‌دهد. طبق مطالعات متعدد، یکی از مهمترین چیزهایی که زنان موفق از مردان می‌خواهند، هوش هیجانی یا هوش عاطفی است.

هوش هیجانی (EI) توانایی درک و مدیریت احساسات خود و افراد اطرافتان است؛ موضوعی که در ایجاد روابط معنادار و سالم نقشی حیاتی دارد.

زنان موفق، که اغلب مجبورند در زندگی حرفه‌ای خود از چشم‌اندازهای احساسیِ پیچیده عبور کنند، برای شریک زندگی که می‌تواند نیازهای عاطفی آنها را درک کند و به آنها پاسخ دهد عمیقاً ارزش قائلند.

۲) اصالت

زنان موفق برای اصالت شریک زندگی خود ارزش قائلند. آنها کسی را می‌خواهند که در پوست خودشان راحت، اصیل و صادق باشد نه اینکه در تلاش برای جلب توجه طرف مقابل به نمایش چیزی بپردازند که تصور می‌کنند برای طرف مقابل جالب است.

در دنیایی که همه در تلاش هستند شخص دیگری باشند، اینکه خودتان باشید جذاب‌تر است.

۷ چیزی که زنان موفق از مرد زندگی خود می‌خواهند ۳) احترام

در یک مطالعه، محققان دریافتند که محترم ‌شمرده‌شدن توسط شریک زندگی یکی از مهمترین عوامل پیش‌بینی‌کننده رضایت از رابطه است.

زنان موفق هم از این قاعده مستثنی نیستند. آنها به دنبال مردی هستند که نه تنها به خاطر دستاوردهایشان، بلکه برای شخصیتی که هستند به آنها احترام بگذارد.

احترام در یک رابطه به معنای اذعان به تفاوت‌های یکدیگر، گوش دادن بدون پریدن وسط حرف دیگری و عدم تحقیر یکدیگر است.

۴) حمایت

موفق بودن یک زن به این معنی نیست که او نیازی به حمایت ندارد. در واقع، کاملاً برعکس است. زنان موفق اغلب در زندگی حرفه‌ای خود با فشارها و چالش‌های منحصر به فردی روبه‌رو هستند و داشتن یک شریک حامی و پشتیبان می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

حمایت در یک رابطه تنها به این معنا نیست که در مواقع سخت حضور داشته باشید. بلکه به معنی تحسین موفقیت‌های یکدیگر و تشویق یکدیگر برای رسیدن به رویاهایمان است.

۷ چیزی که زنان موفق از مرد زندگی خود می‌خواهند ۵) صبر

زنان موفق اغلب مشاغل دشواری دارند که به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد. و این گاهی اوقات به معنای داشتن زمان کمتر برای روابط عاشقانه است.

به همین دلیل است که صبر بسیار مهم است. زنان موفق از مردانی قدردانی می‌کنند که حتی زمانی که اوضاع پیچیده می‌شود، صبور، فهمیده و حامی هستند.

۶) برابری

در عصر حاضر، ایده برابری جنسیتی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. زنان موفق اغلب در زمینه کاری خود رهبر هستند و کلیشه‌ها را به چالش می‌کشند. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که آنها برای برابری در روابط خود نیز ارزش قائل هستند.

زنان موفق مردی را می‌خواهند که آنها را با خود برابر ببیند، کسی که در مسئولیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها با آنها شریک شود، برای عقاید آنها ارزش قائل باشد و به استقلال آنها احترام بگذارد.

۷ چیزی که زنان موفق از مرد زندگی خود می‌خواهند ۷) ارتباط

در پایان، آنچه زنان موفق بیش از هر چیزی از مردان می‌خواهند همان چیزی است که همه می‌خواهند: ارتباط خوب.

ارتباط و تعامل بستر هر رابطه موفقی است و به معنی بیان افکار، احساسات و نگرانی‌های خود به شیوه‌ای صادقانه و گوش دادن با همدلی و درک است.

زنان موفق برای مردانی ارزش قائل هستند که نه تنها خوب ارتباط برقرار می‌کنند، بلکه شنوندگان خوبی نیز هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ چیزی که زنان موفق واقعاً از شریک زندگی خود می‌خواهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..