تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروسی: به احترام عزاداری‌ها، مذاکرات با ایران با وقفه کوتاهی مواجه شده است

به گزارش خبرآنلاین، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ایران گفت شهادت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که از دیروز مراسم‌های تشییع و وداع با آن‌ها در شهرهای مختلف ایران آغاز شده، در مذاکرات آژانس با ایران وقفه ایجاد کرده است.

رئیس‌جمهور ایران، روز یک‌شنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در « جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، مراسم وداع با «شهدای خدمت» و تشییع آن‌ها از دیروز آغاز شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که گروسی در گفت‌وگویی بیان کرد: «آن‌ها در حال حاضر عزادار هستند که من باید به آن احترام بگذارم اما وقتی این مراسم‌ها تمام شود، باز هم مشغول گفت‌وگو خواهیم شد».

گروسی گفت: «این یک وقفه کوتاه بوده است که امیدوارم ظرف چند روز برطرف شود».

مدیرکل آژانس افزود که این نهاد برنامه‌ دارد گفت‌وگوهای فنی با ایران را ادامه دهد اما هنوز به دلیل ضایعه رخ داده در ایران میسر نشده است.

گروسی در سفر اخیر خود با ایران بر سر تداوم همکاری‌های آژانس با ایران به توافق‌هایی دست یافت.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروسی: به احترام عزاداری‌ها، مذاکرات با ایران با وقفه کوتاهی مواجه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..