تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت، اجر و پاداش خدمت صادقانه آیت‌الله رئیسی بود

قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان

قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از دوران جوانی مسئولیت‌هایی را در عرصه‌های مختلف سیاسی کشور داشته‌اند که در تمام مسئولیت‌ها به بهترین نحو عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سابقه کاری و عملکردی ایشان نشان می‌دهد که فردی با اخلاق، مؤمن، توانمند و اهل کار و همه‌جانبه بودند، افزود: آیت‌الله رئیسی در طول مسئولیت‌های مختلف به ویژه‌ دوره سه ساله ریاست جمهوری تمام وقت و توان خود را معطوف به خدمت به مردم کرده بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با تأکید بر اینکه عملکرد و نوع کار آیت‌ الله رئیسی باید سرلوحه‌ کار مدیران و مسئولان نظام قرار گیرد تا بتوانند به شکل انقلابی، جهادی و پای کار به مردم خدمت ارائه کنند، بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همواره آرزو داشت که مسیر حرکت و نوع عملکردش منجر به خیر و رضای خداوند شود.

وی افزود: اگر امروز ما از دید ایشان این حادثه سقوط بالگرد و شهادت شهدای خدمت را بررسی کنیم، به نظر بنده شکرگزار خواهند بود چراکه بعد از آن همه تلاش و زحمت بسیار در مسیر خدمت به خلق، شهادت تنها مزد زحمت و پادش اعمال نیکشان بود و این مصداق عینی آیه 169 سوره آل عمران است که می‌فرماید: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛ و هرگز گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند».

میمنت‌آبادی، شهادت را اجر و پاداش خدمت صادقانه آیت‌الله رئیسی دانست و ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی با توجه به عملکرد درخشانشان در خدمت به خلق و حضوری چشمگیر بین مردم و همدردی و همدلی با محرومان و نیازمندان از شهدای برجسته مقرب درگاه الهی خواهد بود.

وی اخلاص، مردمی بودن، تواضع و فروتنی را از خصوصیات سید شهیدان خدمت دانست و گفت: شهید رئیسی مصداق واقعی یک رئیس‌جمهور مردمی بود و در پیگیری امور مربوط به مردم همواره جهادی و خستگی‌ناپذیر بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی توسعه همه‌جانبه مناطق را نمود عدالت در کشور می‌دانست، بیان کرد: شهید جمهور در مسیر همین اعتقاد جان خود را در طبق اخلاص گذاشت تا تاریخ بار دیگر در صفحات خود برگی را با عنوان «از مردم بودن» و «برای مردم بودن» به ثبت برساند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی باید از چنین بزرگانی الگوگیری کنند، گفت: این الگوگیری باید به نحوی باشد که بعد از آیت‌الله رئیسی هزاران نفر نیروی برجسته کاری در عرصه‌های مختلف باشیم، کسانی که از اخلاق، رفتار، عملکرد و نوع کار، اخلاص، صادق و پای کار بودن سید شهیدان خدمت درس بگیرند.

میمنت‌آبادی در پایان گفت: شهادت رئیس دولت سیزدهم باید مسیری برای پرورش نیروهای مدیریتی خوب و انقلابی دیگری در مملکت و کشور عزیزمان ایران اسلامی باشد 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت، اجر و پاداش خدمت صادقانه آیت‌الله رئیسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..