تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنچمارک‌ها ادعای مایکروسافت درباره سرفیس لپ‌تاپ با اسنپدراگون X Elite را تأیید می‌کنند

مایکروسافت هنگام معرفی سرفیس لپ‌تاپ جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون X Elite، ادعاهای جسورانه‌ای در مورد این دستگاه کرده بود، ازجمله اینکه محصول آن‌ها تا 58 درصد سریع‌تر از مک‌بوک ایر M3 اپل است و در همین حال، عمر باتری بسیار خوبی دارد. اکنون ادعاهای مایکروسافت مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و در بیشتر موارد، درست به نظر می‌رسند.

عملکرد سرفیس لپ‌تاپ جدید با اسنپدراگون ایکس الیت

براساس گزارش‌های منتشرشده از آزمایش و بنچمارک پردازنده اسنپدراگون X Elite، سرفیس لپ‌تاپ جدید با تراشه کوالکام با چند دستگاه دیگر از جمله سرفیس لپ‌تاپ 5 قدیمی مجهز به پردازنده Alder Lake Core i7-1255U، یک سرفیس پرو 9 مجهز به چیپ مایکروسافت SQ3، لپ‌تاپ Prestige 16 AI EVO (با پردازنده Meteor Lake Core Ultra 7 155H) و یک مک‌بوک ایر 15 اینچی مجهز به چیپ M3 مقایسه شده است.

در ابتدای آزمایش حرارت دستگاه‌ها اندازه گرفته شد و سرفیس لپ‌تاپ جدید نسبت به سرفیس مجهز به اینتل و مک‌بوک ایر حرارت بیشتری داشت، اما از Prestige خنک‌تر بود. اما در بارهای کاری استاندارد، لپ‌تاپ مجهز به اسنپدراگون X Elite عملکرد بهتری داشت. مک‌بوک ایر نیز بهترین عملکرد را در این زمینه داشته است.

مایکروسافت همچنین می‌گوید که سرفیس لپ‌تاپ جدید فوق‌العاده بی‌صدا است. آزمایش تک‌رشته‌ای انجام‌شده نیز نشان می‌دهد که سرفیس مجهز به X Elite با نویز 26.3 دسی‌بل بی‌صداترین لپ‌تاپ بوده است. البته در تست چندرشته‌ای صدای آن از مک‌بوک ایر و سرفیس نسل قبلی بلندتر بوده است.

عمر باتری، یکی دیگر از ادعاهای مایکروسافت بوده است. در این آزمایش نیز سرفیس لپ‌تاپ جدید مجهز به اسنپدراگون X Elite دارای طولانی‌ترین عمر باتری در بین تمام دستگاه‌ها بوده است، هرچند مک‌بوک ایر در تست باتری Procyon آزمایش نشده است.

در زمینه توان عملکرد نیز اسنپدراگون X Elite در عملکرد چندرشته‌ای در بنچمارک‌های Cinebench و Geekbench برتری داشته است، درحالی‌که لپ‌تاپ اپل در تست‌های تک‌رشته‌ای هر دو بنچمارک کمی جلوتر بود. در زمینه هوش مصنوعی نیز این دستگاه هیچ رقیبی ندارد. از نظر گرافیک، X Elite تقریباً دو برابر سریع‌تر از دو لپ‌تاپ سرفیس دیگر بود، اما Meteor Lake با گرافیک یکپارچه Arc خود در چند آزمایش 3Dmark سریع‌تر عمل کرده است. عملکرد مک‌بوک ایر همچنین در بنچمارک‌های Solar Bay Unlimited و Steel Nomad سریع‌تر بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنچمارک‌ها ادعای مایکروسافت درباره سرفیس لپ‌تاپ با اسنپدراگون X Elite را تأیید می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..