تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت از نمایشگر اولد سامسونگ استفاده می‌کند

مایکروسافت با کنار گذاشتن نمایشگر LCD برای اولین‌بار در سرفیس پرو از نمایشگر اولد استفاده کرده است.

بر اساس گزارش راس یانگ، سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت از پنل اولد ساخت سامسونگ دیسپلی بهره می‌برد. این پنل لمسی ۱۳ اینچی وضوح ۲٬۸۸۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل دارد. حداکثر روشنایی آن ۶۰۰ نیت و حداکثر روشنایی نقطه‌ای‌اش ۹۰۰ نیت است.

نمایشگر سرفیس پرو ۲۰۲۴ نرخ نوسازی متغیر بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز دارد و از استانداردهای HDR و Dolby Vision IQ پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر سرفیس پرو ۲۰۲۴ با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و از ۱۰ لمس همزمان پشتیبانی می‌کند. سرفیس پرو جدید از اسپیکرهای استریو دو واتی بهره می‌برد و با قلم سرفیس سازگاری دارد.

مقالات مرتبط

سرفیس پرو ۲۰۲۴ اولین لپ تاپ مایکروسافت است که با پردازنده‌های سری اسنپدراگون ایکس کوالکام عرضه می‌شود. هر دو تراشه‌ی سری اسنپدراگون ایکس قدرت قابل توجهی در حوزه‌ی هوش مصنوعی دارند و تعادل کم‌نظیری بین قدرت و مصرف انرژی ارائه می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرفیس پرو ۲۰۲۴ مایکروسافت از نمایشگر اولد سامسونگ استفاده می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..