تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گلکسی رینگ احتمالا کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد

یکی از افشاگران، قیمت احتمالی گلکسی رینگ را فاش کرد. این حلقه‌ی هوشمند تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود سامسونگ در مراسم آنپکد بعدی خود حداقل چهار گجت پوشیدنی معرفی می‌کند: گلکسی رینگ، گلکسی واچ FE، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا. سامسونگ قبلاً در گزارش درآمد خود به آن‌ها اشاره کرده بود.

یوگش برار، افشاگر حوزه‌ی فناوری، ادعا می‌کند که قیمت گلکسی رینگ در ایالات متحده احتمالاً بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار خواهد بود که از قیمت گلکسی واچ ۶ نسخه‌ی ۴۴ میلی‌متری با قابلیت اتصال LTE گران‌تر است و به احتمال زیاد از گلکسی واچ ۷ نیز گران‌تر خواهد بود.

سامسونگ زمستان سال گذشته در مراسم رونمایی از سری گلکسی S24 تصویری از گلکسی رینگ نمایش داد اما جزئیاتی از آن ارائه نکرد. گفته می‌شود این حلقه‌ی هوشمند دارای حسگرهای شتاب‌سنج، ضربان قلب و ژیروسکوپ برای اندازه‌گیری معیارهای مختلف است.

مقالات مرتبط

ظاهراً گلکسی رینگ GPS ندارد که باعث می‌شود برای ردیابی فعالیت‌های فضای باز و تمرینات ورزشی چندان کارآمد نباشد. بدین ترتیب، اگر شایعات دقیق باشند، قیمت بالاتر گلکسی رینگ ممکن است بسیاری از کاربران را از خرید آن منصرف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گلکسی رینگ احتمالا کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..