تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در ۸۶ سالگی؛ بازیگر «سرپیکو» از دنیا رفت/ مافیایی که در هالیوود فرود آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ریچارد فورونجی، بازیگری که در دنیای گانگستری بزرگ شد و قبل از بازیگری در فیلم‌هایی چون «نیمه شب بدو»، «شاهزاده شهر» و «راه کارلیتو» زندان را تجربه کرد، از دنیا رفت. او ۸۶ ساله بود.

فورونجی که متولد بروکلین بود، نخستین نقش کوچک خود را در نقش کورسارو در «سرپیکو»، درام جنایی زندگی‌نامه‌ای سال ۱۹۷۳ ایفا کرد. در این فیلم آل پاچینو در نقش یک افشاگر بازی کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، وی سال ۱۹۸۴ در «رپو من» در کنار هری دین استانتون و امیلیو استیوز بازی کرد و سال ۱۹۸۸ در فیلم اکشن کمدی «فرار نیمه شب» در نقش یکی از اعضای مافیا در کنار رابرت دنیرو و چارلز گرودین جلوی دوربین رفت.

فورونجی همچنین در درام جنایی «راه کارلیتو» در سال ۱۹۹۳ با بازی آل پاچینو و شان پن، نقش یکی از اوباش را بازی کرد. از دیگر نقش‌های او می‌توان از «روزی روزگاری در آمریکا»، «شکارچیان ارواح دوم»، «شاهزاده شهر» و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله «رییس کیست»، «قانون مورفی»، «قاشق‌های نقره‌ای»، «جفرسون‌ها»، «کاگنی و لیسی» و «سنت بلوز هیل» یاد کرد.

وی سال ۲۰۲۰ خاطرات خود را با عنوان «از اوباش تا سینما: چگونه از مافیا فرار کردم و در هالیوود فرود آمدم» نوشت.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در ۸۶ سالگی؛ بازیگر «سرپیکو» از دنیا رفت/ مافیایی که در هالیوود فرود آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..