تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیره شهید جمهور الگویی برای رئیس جمهور آینده باشد

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون شهادت سید شهیدان اهل خدمت و همراهانش گفت: حضرت آقا وقتی در مسجد ابوذر تهران ترور شدند. سخنان خود را بعد از این حادثه تروریستی با این شعر فصیح‌الزمان شیرازی آغاز کردند؛ «سر خم می سلامت، شکند اگر سبویی». من نیز بسیار مناسب می‌بینم در ایام شهادت، شهید جمهور سخنم را با این بیت آغاز کنم. شنیدن خبر شهادت آیت‌الله رئیسی برای من بسیار تکان‌دهنده بود و باید بگویم بعد از رحلت امام (ره) و سردار سلیمانی تا امروز چنین خبر شوکه‌کننده‌ای را نشنیده بودم.

وی افزود: باید توجه داشت در نظام دینی، مرگ و زندگی در یک راستا حرکت می‌کند. برای آدم‌های بزرگ، مرگ معنایی ندارد زیرا آنها همیشه حضور دارند. امروز حضرت رسول (ص) و حضرت علی (ع) را نداریم ولی حضور معنوی آنها به وضوح احساس می‌شود. آدم‌ها هر اندازه به خداوند نزدیک‌تر باشند وجودشان مؤثرتر و عینی‌تر است. آقای رئیسی هم نمرده، بلکه وجود دارد همان‌گونه که امام (ره) و آقایان بهشتی، رجایی و باهنر نمرده‌اند.

این سینماگر ادامه داد: در قرآن بارها بیان‌ شده تنها خداوند است که ماندگار است. خداوند می‌فرماید اگر پیامبر (ص) هم به عنوان بزرگترین انسان از دنیا برود باز خداوند باقیست و راه و مسیر توحید ادامه دارد. همچنین سایه رهبر معظم انقلاب، همچون پدری مهربان بالای سر همه مردم است و با هدایت ایشان کشور به راه خود در مسیر انقلاب ادامه می‌دهد.

تهیه‌کننده فیلم «فرزند صبح» ادامه داد: به یاد دارم در اوایل انقلاب اولین شوک؛ شهادت شهید مطهری و درگذشت آقای طالقانی بود. یادم است که مردم در تشییع آقای طالقانی چگونه اشک می‌ریختند. بعد از رحلت حضرت امام (ره) هم مردم به شدت متأثر بودند اما بازهم نظام مقدس انقلاب اسلامی به راهش ادامه داد و خدشه‌ای بر انقلاب وارد نشد. امروز نیز همان‌گونه که حضرت آقا فرمودند انقلاب قدرتمندانه‌‌تر به راه خود ادامه خواهد داد. 

وی با بیان اینکه الگویی که شهید جمهور در کشورمان به وجود آوردند تا ابد در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند، گفت: آنچه آقای رئیس‌جمهور در کشورمان رقم زدند نتیجه اخلاصشان بوده است. امیدوارم سیره ایشان الگویی برای افرادی باشد که در آینده رئیس‌جمهور می‌شود. شهید رئیسی هر آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت تا به مردم خدمت کند. حضوری که مردم در تشییع پیکر ایشان نشان دادند نشان از جایگاه ایشان در قلب و روح مردم این سرزمین دارد و همچنین نشان می‌دهد مردم ایران می‌دانند چه افرادی برای آنها کار می‌کنند و برای همین قدردان آنها هستند. 

این سینماگر تصریح کرد: در تاریخ انقلاب تشییع پیکر امام (ره) و سردار سلیمانی به لحاظ عظمت قابل توصیف نیست. امروز هم بار دیگر یک اتفاق شکوهمند را در ایران اسلامی شاهد بودیم؛ آن‌هم حضور مردم در تشییع پیکر شهید جمهور و هیئت همراهشان بود تا بار دیگر بیعت خودشان را به انقلاب نشان دهند.

شرف‌الدین در انتها درباره شهید امیر عبداللهیان هم بیان کرد: وزارت امور خارجه با ورود شهید امیر عبداللهیان، جانی دوباره یافت حتی باید گفت بعد از پیروزی انقلاب تا امروز کمتر چنین وزیر مقبولی داشته‌ایم و البته حرکت‌هایی هم وجود داشته اما میزان آن بسیار محدود بوده است. در زمان وزارت امیر عبداللهیان ما دارای مکتب شدیم. امیدوارم مکتبی که ایشان به وجود آوردند در آینده ثمرات ارزشمندی برای نظام داشته باشد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیره شهید جمهور الگویی برای رئیس جمهور آینده باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..