تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان خطاب به رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا، علی محیی الدین قره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی را تسلیت گفت. 

متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ

حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اتحادیه جهانی علمای مسلمان بالاترین تقدیر و احترامات را خدمت شما تقدیم می‌کند و برای شما در دین و دنیا آرزوی خیر و عافیت دارد. 

ما با رضایت به تقدیر و قضای الهی خبر حادثه دردناکی را که منجر به درگذشت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور ایران و وزیر خارجه آقای حسین امیرعبداللهیان و هیئت همراه شد دریافت کردیم.

صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را به حضور شما و به دولت و مردم ایران تقدیم می‌کنیم و همبستگی عمیق خود را با مردم عزیز ایران و مسئولان جمهوری اسلامی در این مصیبت اعلام می‌نماییم. از خداوند قادر متعال می‌خواهیم که آنها در جوار رحمت خود جای دهد و به خانواده و دوستداران آنها صبر و آرامش عطا فرماید.

انا لله و انا الیه راجعون

والسلام علیکم و رحمه الله

علی محیی الدین قره داغی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان

گفتنی است مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار شهید سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، شهید خلبان سید طاهر مصطفوی خلبان، شهید خلبان محسن دریانوش کمک خلبان و شهید بهروز قدیمی کمک فنی پرواز صبح امروز، 2 خرداد با اقامه نماز میت به امامت رهبر انقلاب در دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان خطاب به رهبر معظم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..