تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجدید پیمان جامعه فرهنگی و هنری تایباد با ارواح مطهر شهیدجمهور و همراهانشان

جامعه فرهنگی و هنری تایباد با ارواح مطهر شهیدجمهور و همراهانشان تجدید پیمان کردند.

تجدید پیمان جامعه فرهنگی و هنری تایباد با ارواح مطهر شهیدجمهور و همراهانشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیران گرو‌های هنری کانون بسیج هنرمندان و روسای انجمن‌های فرهنگی هنری و نیزموسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری تایباددربیانیه ای شهادت ریاست جمهور و هیأت همراهشان را تسلیت گفتند.
متن پیام کانون‌ها و انجمن‌های تایباد به این شرح است:

به اسم رب الشهداء و الصدیقین

شعر به شعر، غزل به غزل، موسیقی غمگین رفتن را می‌نوازند. آنقدر کلمات غمگینند در رثای بزرگ مردانی از جنس نور که باید فقط ماتم بنویسند و سوگوارانه‌ترین نغمه‌ها را بنوازند تا کمی آرام بگیرند در ماتم و سوگ رئیس جمهوری که خادم همه‌ی جمهور بود و هیات همراهی که در مسیر خدمت‌های بی شائبه همره عشق شدند.

جامعه فرهنگی هنری تایباد، همدل با عموم ملت ایران، نهایت تالم و تاثر خود را از واقعه عظمای به شهادت رسیدن خادم الرضا، آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور پر تلاش و مجاهد و آیت الله آل هاشم، امام جمعه مردمی تبریز و دکتر امیر عبدالهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و هیات همراه، ابراز می‌دارد.

مقتدرانه باور داریم که راه شهدا ادامه خواهد یافت. ما هنرمندان جامعه فرهنگی هنری تایباد با روح شهدا تجدید عهد داریم و امید است همواره در جبهه جهاد تبیین، مرزبان حقیقت باشیم.
 
همچنین مدیران موسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه‌های هنری تایبادهم  طی پیام جداگانه‌ای مراتب تأسف و تأثر خود را از شهادت ایت الله رییسی و همراهانشان ابراز داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجدید پیمان جامعه فرهنگی و هنری تایباد با ارواح مطهر شهیدجمهور و همراهانشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..