تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن با مواد ارگانیک؛ این سبزیجات شما را لاغر می‌کنند

کاهش وزن با مواد ارگانیک؛ این سبزیجات شما را لاغر می‌کنند

اگر می‌خواهید وزن کم کنید، افزودن مواد ارگانیک همچون میوه و سبزیجات به برنامه غذایی یک روش مؤثر و سالم است. یک مطالعه در سال ۲۰۲۰ نشان داد که افزایش مصرف سبزیجات در زنان منجر به کاهش وزن سالم و پایدار، کاهش خطر اضافه وزن و چاقی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سبزیجاتی که به کاهش وزن کمک می‌کنند، عبارتند از:

۱) سبزیجات چلیپایی

سبزیجات چلیپایی، مانند کلم بروکلی، گل کلم، کلم پیچ و کلم بروکسل، سرشار از مواد مغذی هستند و علاوه بر اینکه فواید ضد سرطان دارند، یک گزینه مناسب برای کمک به کاهش وزن هستند زیرا کالری کم، فیبر بالا و مواد مغذی متراکم دارند.

۲) کرفس

کرفس سرشار از فیبر است. مصرف کافی فیبر، بدن را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و از این طریق می‌تواند به افرادی که سعی در کاهش وزن دارند کمک کند.

۳) اسفناج

اسفناج به دلیل دارا بودن مواد مغذی، آب فراوان و کالری کم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. یک فنجان اسفناج حاوی ۲۷ گرم آب، ۷ کالری و ۱ گرم فیبر است. فیبر موجود در اسفناج به وعده‌های غذایی حجم بیشتری می‌دهد و با افزایش سیری، کاهش اشتها و کاهش دریافت کالری، از افزایش وزن جلوگیری می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن با مواد ارگانیک؛ این سبزیجات شما را لاغر می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..