تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الوفاق بحرین: حجت الاسلام رئیسی، در پیگیری مسائل جهان اسلام پیشتاز بود

به گزارش ایکنا، جمعیت الوفاق بحرین به مناسبت شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه راجعون». 
صدق الله العلی العظيم.


جمعیت الوفاق بحرین مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه جانگداز سقوط هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور آقای ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، دکتر حسین امیرعبداللهیان و تعدادی از شخصیت‌های دیگر ابراز می‌کند.

در این حادثه، جمهوری اسلامی ایران بهترین رهبران و مردان خود را که اولین مدافعان آرمان اول مسلمانان، یعنی آرمان فلسطین و مسائل مختلف ملت اسلامی و مردم منطقه بودند، از دست داد. جمهوری اسلامی در دوره تصدی مقام از سوی این عزیزان در پرونده وحدت اسلامی و تقریب کشورهای اسلامی به شکلی پیشرفته فعال بود.

ما همبستگی و تسلیت خود را با ملت برادر ایران اعلام می‌داریم و با آنان در غم و اندوه آنان شریک می‌شویم و از خداوند منان برای شهدا رحمت و مغفرت آرزومندیم و به خانواده‌های محترمشان تسلیت می‌گوییم و با آنان ابراز همدردی می‌کنیم.

 مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار شهید سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، شهید خلبان سید طاهر مصطفوی خلبان، شهید خلبان محسن دریانوش کمک خلبان و شهید بهروز قدیمی کمک فنی پرواز با اقامه نماز جنازه به امامت مقام معظم در دانشگاه تهران برگزار شد.

بسیاری از رهبران سیاسی جهان با ارسال پیام‌هایی درگذشت شهادت‌گونه رئیس‌جمهور و هیئت همراه را به رهبر و مردم ایران تسلیت گفته‌اند. کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، لبنان، عراق، سوریه و کوبا به این مناسبت عزای عمومی اعلام کردند. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الوفاق بحرین: حجت الاسلام رئیسی، در پیگیری مسائل جهان اسلام پیشتاز بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..