تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کشور نروژ، سایمون هریس، نخست وزیر ایرلند جنوبی و پدرو سانچر، نخست وزیر اسپانیا هم به رسمیت شناختن کشور فلسطین را اعلام کردند.

همزمان با اقدام دولت‌های ایرلند و نروژ در شناسایی رسمی دولت فلسطین، اسرائیل کاتس، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه «ایکس» خود ضمن محکوم کردن اقدام این دو کشور اروپایی از فراخوانده شدن سفرای این رژیم در ایرلند و نروژ به منظور مشورت در مورد شناسایی دولت فلسطین خبر داد.

پیش از این دولت اسپانیا اعلام کرده بود که پدرو سانچر نخست وزیر این کشور با چندین تن از همتایان خود از اتحادیه اروپا در مورد مساله برسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی دیدار خواهد کرد. سخنگوی دولت اسپانیا گفته بود که برنامه کاری سانچز شامل دیدار با نخست وزیران نروژ، ایرلند، پرتغال، اسلوونی و بلژیک با تمرکز بر روی موضع اتحادیه اروپا در رابطه با جنگ در نوار غزه است. 

۲۲۹ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و رژیم اشغالگر به هیچ کدام از اهداف اعلامی اولیه خود نرسیده است، نه اسرای اسرائیل آزاد شده‌اند و نه حماس از بین رفته است و نه حتی توانسته کنترل منطقه‌ای را تثبیت کند. در این میان بمباران شدید شمال و جنوب غزه ادامه دارد و ارتش اسرائیل بدون هیچ بانک اهدافی و به شکل کورکورانه زنان و کودکان و آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۳۵۶۴۷ نفر طی حملات اشغالگران به شهادت رسیده و ۷۹۸۵۲ تن دیگر زخمی شده‌اند، همچنین پیکر بالغ بر ۱۰ هزار نفر همچنان زیر آوار ساختمان‌ها است و امدادگران امکان دسترسی به آن‌ها را ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می شناسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..