تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان تربت‌جام به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی

ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان تربت‌جام شهادت رییس جمهور رابه نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان تربت‌جام به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسین اسلامی(امام جمعه شهرستان تربت‌جام)وشرف‌الدین جامی الاحمدی (امام جمعه اهل‌سنت تربت‌جام) به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا 

نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی 
حضرت آیت‌الله علم‌الهدی (زید عزّه) 
با سلام و تحیت 
ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان (رضوان الله تعالی علیهم) مصیبت بزرگ و جانکاهی است که قلوب ملت عزیز ایران را غرق ماتم و اندوه کرد. 

رئیس جمهور شهید، الگوی کامل مدیریت انقلابی بود، تلاش مجاهدانه او، خدمت خالصانه او، صمیمیت و دلسوزی او، اخلاق و منشِ دینمدارانه او، ساده‌زیستی و مردمی بودن او، عدالت‌طلبی و فسادستیزی او و از همه مهمتر ولایتمداری و روحیه انقلابی او برای همیشه در ذهن ملت ایران باقی خواهد ماند. 

اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و حضرتعالی و بیت محترم و معزّی، تسلیت عرض می‌کنیم و برای حضرتعالی و بیت محترم از درگاه الهی صبر جمیل و سلامت و عافیت، مسألت می‌نماییم و اعلام می‌داریم؛ قطعا مردم انقلابی و قدرشناس ایران مخصوصا مردم شریف شیعه و سنی خطه تربت‌جام با وحدت و اخوت اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) راه پُر افتخار و نورانی ایثار و شهادت را مستحکم‌تر از قبل ادامه خواهند داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان تربت‌جام به نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..