تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل به نتایج جستجوی AI Overviews تبلیغات اضافه می‌کند

گوگل قصد دارد به ویژگی «AI Overviews» که هفته گذشته در جریان رویداد Google I/O 24 معرفی شده بود، تبلیغات اضافه کند. غول موتور جستجو ضمن اعلام این موضوع که کاربران طی آزمایش‌های قبلی، نمایش تبلیغات را مفید دانسته‌اند، می‌گوید که تبلیغات فقط در صورتی نمایش داده خواهند شد که مرتبط با اطلاعات کشف‌شده توسط هوش مصنوعی باشند.

براساس پست منتشرشده در وبلاگ گوگل، این شرکت اعلام کرده که به‌زودی آزمایش تبلیغات «جستجو و خرید» را در AI Overviews موتور جستجوی خود آغاز خواهد کرد. ظاهراً این تبلیغات با عنوان «Sponsored» در یک بخش جدید نمایش داده می‌شوند. همچنین آن‌ها فقط زمانی نمایش داده خواهند شد که با نتایج جستجوی کاربران و اطلاعاتی که هوش مصنوعی موفق به جمع‌آوری آن‌ها شده، مرتبط باشند.

نحوه نمایش تبلیغات در گوگل «AI Overviews» AI Overviews

به عنوان مثال، اگر به‌دنبال راه‌هایی برای از‌بین‌بردن چین و چروک لباس‌های خود باشید، درحالی‌که ویژگی هوش مصنوعی «AI Overviews» چند راه‌حل سریع و وب‌سایت را به شما ارائه می‌کند، تبلیغات را نیز در پایین‌ترین بخش نتایج فهرست می‌کند.

همچنین تبلیغ‌کنندگانی که قبلاً از کمپین‌های خاص گوگل استفاده کرده‌اند، به‌طور خودکار واجد شرایط ظاهرشدن در این دسته از تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی خواهند بود. گوگل می‌نویسد:

«همانطور که به جلو می‌رویم، به آزمایش و یادگیری قالب‌های جدید ادامه می‌دهیم و از تبلیغ‌کنندگان و صنعت بازخورد دریافت می‌کنیم.»

علاوه‌براین، گوگل از آزمایش قبلی و بازخورد کاربران به‌عنوان بخشی از تصمیم خود برای پیاده‌سازی تبلیغات یاد می‌کند. این شرکت در این رابطه می‌گوید:

«ما شنیده‌ایم که مردم تبلیغاتی را که در بالا و پایین AI Overviews نشان داده می‌شوند، مفید می‌دانند.»

تبلیغات AI Overviews قرار است ابتدا با کاربران مستقر در ایالات‌متحده شروع به کار کند و سپس در دسترس مناطق دیگر قرار گیرد. بااین‌حال، گوگل هنوز اعلام نکرده است که این کار چه زمانی آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل به نتایج جستجوی AI Overviews تبلیغات اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..