تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفت و روب مسیر تشییع شهدای خدمت پس از پایان مراسم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در جمع خبرنگاران در استودیوی منظقه 10 اظهار کرد: برنامه‌ریزی منظمی پیش، حین و بعد از مراسم تشییع شده است به طوری که نیروهای خدمات شهری در مسیر تشییع شهدای خدمت برای نظافت حضور دارند.

وی تصریح کرد: پس از اتمام مراسم تشییع شهدای خدمت با همکاری عوامل و نیروهای خدمات شهری مسیر تشییع شهدا رفت و روب خواهد شد.

محمدی ادامه داد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده 160 دستگاه ماشین‌آلات ویژه پسماند همچنین دستگاه ویژه مه‌پاشی در مسیر تشییع شهدا پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفت و روب مسیر تشییع شهدای خدمت پس از پایان مراسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..