تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این افتخار برای ایران است؛ قهرمانی در جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های ملی سپک تاکرا دو نفره و سه نفره ایران موفق شدند در رقابت های جام جهانی مالزی به دو مدال طلا در دویژن یک دست پیدا کنند.

ملی پوشان تیم سه نفره در یک دیدار نزدیک و با نتیجه دو بر صفر (١۵ بر ٩ و ١۵ بر ١٠) موفق شدند تیم چین تایپه را در ورزشگاه (تیسانوانگا) شهر کوالالامپور شکست دهند و بر سکوی قهرمانی جهان در دویژن یک بروند.

تیم ملی دو نفره ایران در بخش دو نفره هم موفق شد در دیداری نزدیک و فشرده با نتیجه دو بر یک از سد چین تایپه بگذرد و دومین مدال طلا را در رقابت های جام جهانی مال خود کند.

تیم های دو نفره و سه نفره ایران در مرحله مقدماتی موفق شده بودند در تمامی بازی های خود به پیروزی دست پیدا کنند.

258258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این افتخار برای ایران است؛ قهرمانی در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..