تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرزه‌نگاری کودکان با هوش مصنوعی؛ مجرم احتمالا به «حبس ابد» محکوم می‌شود

یک مهندس و متخصص نرم‌افزار آمریکایی به‌دلیل هرزه‌نگاری کودکان با هوش مصنوعی دستگیر شد.

یک مهندس نرم‌افزار به‌نام استیون اندرگ در ویسکانسین به اتهام توزیع هزاران تصویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی از موارد سوءاستفاده‌ی جنسی از کودکان، دستگیر شد.

اسناد دادگاه، اندرگ را به عنوان فردی «بسیار باهوش در حوزه‌ی فناوری و با سابقه در زمینه‌ی علوم کامپیوتر و نرم‌افزار» توصیف می‌کنند. اندرگ ۴۲ ساله متهم شده که هرزه‌نگاری‌های کودکان با هوش مصنوعی را از طریق اینستاگرام برای پسری ۱۵ ساله ارسال کرده است.

پلیس ویسکانسین می‌گوید بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از اینستاگرام، اندرگ در سال ۲۰۲۳ یک استوری شامل تصاویر هرزه‌نگاری کودکان به اشتراک گذاشته و بقیه را ترغیب کرده است که با مراجعه به تلگرام، بقیه‌ی تصاویر را ببینند.

اندرگ در پیام خصوصی با سایر کاربران اینستاگرام، از تمایلش برای برقراری رابطه‌ی جنسی با افراد زیر سن قانونی گفته بود. او به یکی از کاربران گفت که تعداد زیادی تصویر هرزه‌نگاری کودکان دارد که با هوش مصنوعی ساخته شده‌اند.

به گفته‌ی دادستان، هنگامی که کامپیوتر اندرگ جست‌وجو شد بیش از ۱۳٬۰۰۰ عکس شامل صدها تصویر برهنه از کودکان زیر سن بلوغ پیدا شد. اندرگ این تصاویر را از طریق هوش مصنوعی Stable Diffusion، محصول Stability AI، تولید کرده بود.

مقالات مرتبط

ماه گذشته، چندین شرکت بزرگ فناوری از جمله گوگل، متا، OpenAI، مایکروسافت و آمازون گفتند که داده‌های آموزش هوش مصنوعی خود را برای جلوگیری از هرزه‌نگاری از کودکان بررسی خواهند کرد. شرکت‌ها از جمله Stability AI متعهد به مجموعه‌ای از اصول جدید هستند که شامل مدل‌های «آزمایش استرس» می‌شود تا اطمینان حاصل کنند که مدل‌هایشان تصاویر نامناسب ایجاد نمی‌کنند.

اگر اندرگ مجرم شناخته شود، با ۷۰ سال زندان مواجه خواهد شد؛ اگرچه دادستان‌ها می‌گویند «مجازات توصیه‌شده ممکن است حبس ابد باشد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرزه‌نگاری کودکان با هوش مصنوعی؛ مجرم احتمالا به «حبس ابد» محکوم می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..