تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرافی ایرانی کیف پول من محیطی امن برای خرید و فروش شت کوین های شما

اگر به ترید در دنیای کریپتوکارنسی علاقه داشته و بخشی از زمان خود را به مطالعه اصطلاحات این بازار مالی نوظهور اختصاص داده باشید، مطمئناً مطالبی را در ارتباط با شت کوین و پتانسیل بالای آن‌ها در سودرسانی شنیده‌اید. شت کوین‌ها با وجود ارزش ذاتی کمی که دارند ولی به دلیل نوسانات قیمتی بسیار بالا، تا به امروز سودهای کلانی را عاید تریدرها و سرمایه‌گذاران کرده‌اند. البته مشکلات تحریمی و مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی‌های معتبر خارجی نظیر بایننس، موانع زیادی را برای معامله‌گران ایرانی در مسیر خرید و فروش شت کوین ها ایجاد کرده است؛ به همین علت لازم است یک جایگزین داخلی معتبر برای آن در نظر بگیریم که این جایگزین صرافی ایرانی کیف پول من است. با ما در این گزارش همراه باشید تا با بهترین صرافی ایرانی برای خرید و فروش شت کوین ها بیشتر آشنا شوید.

کپی لینک

مروری اجمالی بر مفهوم شت کوین (ShitCoin)

شت کوین را می‌توان یکی از اصطلاحات پرکاربرد چند سال اخیر دنیای کریپتوکارنسی معرفی نمود که منظور از آن ارزهای دیجیتالی بوده که هیچ نوآوری جدیدی برای دنیای کریپتوکارنسی نداشته و هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند. این اصطلاح اولین بار پس از معرفی بیت کوین مورد استفاده قرار گرفت و در دید برخی از سرمایه‌گذاران افراطی بازار کریپتوکارنسی کلیه ارزهای دیجیتالی به غیر از بیت کوین، شت کوین هستند! به بیان بهتر، هر ارز دیجیتالی که بدون هیچ دلیل خاصی و صرفاً با حدس و گمان قیمت‌گذاری می‌گردد، شت کوین نام دارد.

به طور خلاصه، شت کوین‌ها ارزهای فاقد ارزش واقعی هستند که به دلیل نوسانات قیمتی از پتانسیل کافی برای سودرسانی به تریدرها برخوردارند. عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت شت کوین‌ها، استراتژی Pump & Dump است و این رمزارزها به هنگام عرضه اولیه دارای ارزش بسیار ناچیزی هستند؛ به طوری که هر تریدری با هر میزان سرمایه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نماید. غالباً هیچ اطلاعات خاصی از وایت پیپر این نوع خاص از رمزارزها در دسترس نبوده و یک کپی از پروژه بزرگ می‌باشند.

دوج کوین (DOGE) که از آن به عنوان پادشاه میم کوین‌ها یاد می‌شود، نمونه بارز یک شت کوین است که در روزهای ابتدایی فعالیت خود با هدف شوخی با بیت کوین کار خود را آغاز نمود و سپس به دلیل داشتن جامعه قدرتمند و وفادار و همچنین حمایت‌های ایلان ماسک توانست رتبه 9 بازار ارزهای دیجیتال را به لحاظ حجم معاملاتی به خود اختصاص دهد. به بیان بهتر، رشد قیمتی شت کوین‌ها بیش از هر چیزی به حواشی ایجاد شده در پیرامون آن‌ها و حمایت چهره‌های معروف و مطرح وابسته است . اگر قصد خرید دوج کوین را دارید میتوانید از طریق صرافی کیف پول من اقدام کنید.

کپی لینک

چرا تریدرها بر روی شت کوین ها سرمایه‌گذاری می‌کنند؟!

شاید با مطالعه مطالب فوق این سوال ذهن‌تان را به خود مشغول سازد که چرا با وجود نوسانات قیمتی بالا، ابهام در روند کاری پروژه، نداشتن وایت پیپر، عدم داشتن هدف مشخص و هزاران عیب دیگر، سرمایه‌گذاران همچنان به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری بر روی شت کوین‌ها هستند؟! در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که هرچند قبول داریم که سرمایه‌گذاری بر روی شت کوین‌ها یک سرمایه‌گذاری پر ریسک بوده و احتمالاً انتخاب مناسبی برای کلیه معامله‌گران نباشد؛ اما این سرمایه‌گذاری دارای مزیت‌هایی نیز می‌باشد که به راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. این مزایا به شرح زیر هستند:

نبود محدودیت زمانی در هولد ارزهای دیجیتالی موجود در دسته شت کوین‌ها احتمال افزایش شدید و ناگهانی قیمت‌ها و دریافت سودهای چند هزار درصدی (نظیر آنچه که در سال 2023 در میم کوین پپه (Pepe) مشاهده شد) ارزش ذاتی کم و داشتن قیمت حداقلی که امکان خرید همزمان چند نوع شت کوین و مدیریت بهینه ریسک سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.

البته در خرید شت کوین‌ها رعایت اصولی لازم و ضروری است تا به طور ناخواسته ضررهای هنگفتی به سرمایه شما تحمیل نگردد. این اصول عبارتند از:

1. زیر نظر گرفتن چارت‌های قیمتی شت کوین‌ها و حجم معاملات با کمک اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال برای تعیین دقیق فرصت‌های معاملاتی

2. پیگیری اخبار مرتبط با پروژه رمزارزی مورد نظر؛ چراکه اخبار قادر هستند به طور میانگین یک نوسان قیمتی 10 الی 40 درصدی را به قیمت ارز دیجیتال مورد نظر تحمیل نمایند.

3. دنبال کردن افراد معروفی همچون ایلان ماسک که سابقه حمایت از شت کوین‌ها را در کارنامه خود دارند.

کپی لینک

نحوه خرید شت کوین در ایران

به هنگام نگارش این مطلب بیش از 5 هزار ارز دیجیتال در مارکت رمزارزی وجود دارد که بخش قابل توجهی از رقم یاد شده را شت کوین‌ها به خود اختصاص داده‌اند؛ با اطلاع از چنین نکته‌ای روشن است که کسب سود از بازار ارز دیجیتال در گرو خرید و سرمایه‌گذاری بر روی شت کوین‌ها است. حال سوال این است که تریدرهای ایرانی با وجود تحریم‌های مالی و عدم دسترسی به سرویس‌های پرداخت ارز نظیر پی‌پال و مسترکارت، چگونه می‌توانند در این بازار سودده سهیم باشند؟!

خوشبختانه نظام حقوقی حاکم بر ایران برخلاف برخی از کشورها رویکرد چندان مغرضانه‌ای را علیه ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است و وجود آیین نامه واردات خودرو با ارز دیجیتال مصوب هیات وزیران و الزامی بودن دریافت مجوز از وزارت صمت برای استخراج ارز دیجیتال نشان از رویکرد منعطف دولت و همچنین قوه مقننه نسبت به معاملات رمزارزی دارد. همین رویکرد منعطف سبب شده تا در طول چند سال گذشته صرافی‌های رمزارزی ایرانی ظاهر شوند که به طور رسمی و قانونی در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارند.

یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی فعال در حوزه رمزارزها، صرافی کیف پول من است که به دلیل پشتیبانی از بیش از 2 هزار ارز دیجیتال توانسته است به لیست 10 صرافی برتر جهان به لحاظ تنوع پشتیبانی از ارزهای دیجیتال راه یابد. این صرافی با در نظر گرفتن کارمزد معاملات 0.02 درصدی و در نظر گرفتن کف خرید کمتر از 800 هزار تومانی تلاش نموده تا شرایطی را فراهم آورد که کلیه کاربران ایرانی علاقه‌مند به ترید در مارکت ارز دیجیتال از سودهای کلان موجود در این بستر محروم نشوند.

کپی لینک

سطح اعتبار صرافی ایرانی کیف پول من

شاید از خود بپرسید که چرا باید در خرید و فروش شت کوین ها از امکانات صرافی کیف پول من استفاده کنیم؟ اگر ریشه این سوال را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم به این نکته خواهیم رسید که سوال اصلی شما به میزان اعتبار این صرافی و علت اعتماد به آن مربوط می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که صرافی کیف پول من حدوداً 4 سال پیش افتتاح شده و از همان روزهای ابتدایی فعالیت خود تا به امروز دارای دفتر مرکزی است که در شهر مشهد قرار دارد و در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری به دفتر این صرافی سر بزنید.

براساس تحقیقات انجام گرفته، این صرافی در تاریخچه فعالیتی خود با هیچگونه مشکلی در ارتباط با ارائه خدمات به کاربران مواجه نبوده و در حال حاضر نیز در حال ارائه خدمات به مشتریان خویش است. براساس آمارهای دریافتی از وب‌سایت Similarweb، سایت صرافی کیف پول من در هر ماه به طور میانگین 1.5 میلیون بازدید کننده دارد که این آمار نشان از پویایی وب‌سایت و همچنین تعداد بالای تریدرهای فعال در آن است. این صرافی پشتیبانی از مشتریان را در اولویت اول خود قرار داده و دو آیتم پشتیبانی چت آنلاین و تماس تلفنی را برای این منظور اختصاص داده است.

زمان پاسخگویی کارشناسان در چت آنلاین حدوداً 5 الی 10 دقیقه بوده که این آیتم به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار دارد؛ اما پشتیبانی تلفنی این مجموعه دارای محدودیت ساعتی بوده و از ساعت 8 صبح الی 22 شب می‌توانید از این آیتم برای برطرف کردن سوالات و اشکالات پیش آمده استفاده کنید. این صرافی دارای جامع‌ترین بلاگ فارسی در حوزه مقالات آموزشی و خبری کریپتوکارنسی نیز می‌باشد و این سطح از بها دادن به مشتریان تنها یک دلیل دارد و آن هم اعتبار بالای این صرافی ایرانی است.

کپی لینک

نحوه خرید شت کوین از صرافی کیف پول من

برای خرید شت کوین‌ها در صرافی ایرانی کیف پول من نیازمند ایجاد یک حساب کاربری در این صرافی هستید و پس از گذراندن مرحله احراز هویت که با هدف ارتقا سطح امنیت حساب کاربری در نظر گرفته شده است به راحتی می‌توانید معاملات رمزارزی خود را انجام دهید. البته در ارتباط با ایجاد حساب و همچنین تکمیل مرحله احراز هویت نیازی به استفاده از نرم‌افزارهای تغییردهنده IP نخواهید داشت؛ چراکه این صرافی امن، ایرانی بوده و از هیچ یک از تحریم‌های مالی بین‌المللی علیه کاربران ایرانی تبعیت نمی‌کند. با چنین توضیحی روشن است که تجربه تلخ مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن که در صرافی بایننس برای تریدرهای ایرانی رخ می‌دهد، تکرار نخواهد شد.

پس از تکمیل مرحله احراز هویت که حداکثر 3 ساعت طول می‌کشد شما می‌توانید با شارژ کردن حساب خود از بخش خرید و فروش ارز دیجیتال، شت کوین مورد نظر و میزان دلخواه را انتخاب و وارد کنید؛ در نهایت، با پرداخت ریالی هزینه دلاری شت کوین، شت کوین‌ها را خریداری کرده و از نوسانات قیمتی این رمزارزها برای کسب سود بهره‌مند شوید.

کپی لینک

مزایای خرید شت کوین از صرافی کیف پول من

به هنگام خرید شت کوین‌ها از صرافی ایرانی کیف پول من از مزایای مختلفی بهره‌مند خواهید شد که بررسی آن‌ها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری درباره استفاده یا عدم استفاده از خدمات این صرافی کمک نماید. اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از خدمات صرافی کیف پول من به بحث امنیت صرافی یاد شده مربوط است. این صرافی دارای واحد فنی بوده که صرفاً بر روی امینت صرافی و کیف پول‌ها آن متمرکز هستند و با استفاده از پیشرفته‌ترین الگوریتم‌های امنیتی مانع از بروز هرگونه مشکل امنیتی در صرافی شده‌اند.

ناگفته نماند که این صرافی دارای کیف پول اختصاصی نیز می‌باشد که کاربران را از هرگونه ایجاد حساب کاربری در کیف پول‌های نرم‌افزاری دیگر بی‌نیاز می‌سازد. کیف پول اختصاصی این صرافی به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و هیچگونه کارمزدی بابت نگهداری ارزهای دیجیتال از حساب شما کسر نخواهد شد. مزیت دیگر استفاده از خدمات این صرافی، اتصال بازار معاملاتی این صرافی به مارکت‌های جهانی است که همین موضوع سبب شده تا قیمت کلیه رمزارزها به صورت لحظه‌ای و متناسب با قیمت جهانی بروز شوند.

کپی لینک

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای انجام معاملات رمزارزی

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، شت کوین‌ها به دلیل تاثیرات زیادی که از اخبار و حمایت افراد بانفوذ می‌گیرند، همواره نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه می‌کنند و طبیعتاً هر کجا که قیمت از رکود خارج شده و نوسانات شدیدی داشته باشد، این موضوع به منزله فراهم شدن بستری برای کسب سودهای کلان است. اگر به دنبال این هستید که به دور از مشکلات چنج ریال به دلار و تحریم‌های مالی از این نوسانات قیمتی سود خوبی را به دست آورید، استفاده از خدمات صرافی ایرانی کیف پول من بهترین گزینه برای شما خواهد بود و کافیست سری به وب‌سایت این مجموعه بزنید تا صحت ادعای ما برای شما ثابت گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرافی ایرانی کیف پول من محیطی امن برای خرید و فروش شت کوین های شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..