تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس ویدئویی با اینترنت ماهواره‌ای ممکن شد/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، اسپیس‌ایکس و اپراتور تی-موبایل برای پوشش‌دهی سراسری اینترنت ماهواره‌ای در آمریکا تلاش می‌کنند. طبق ویدئویی که اسپیس ایکس در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده‌ است، برقراری تماس تصویری بر بستر اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بدون هیچ سخت‌افزار خاص امکان‌پذیر شده‌؛ اما فعلا به‌صورت آزمایشی.

اسپیس‌ایکس از برقراری تماس تصویری توسط اتصال مستقیم گوشی به سرویس اینترنت Direct to Cell هیجان‌زده است و انتظار می‌رود درآینده‌ی نه‌چندان دور خبرهای مهمی از همکاری تی-موبایل و اسپیس ایکس برای دسترسی مستقیم به اینترنت ماهواره‌ای بشنویم.

اپل در خانواده‌ی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ از ارتباط ماهواره‌ای تنها برای استفاده در مواقع اضطراری استفاده کرده‌ است؛ اما اسپیس‌ایکس با وعده‌های بزرگ‌تری برای فراگیرشدن اینترنت ماهواره‌ای تلاش می‌کند.

227227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس ویدئویی با اینترنت ماهواره‌ای ممکن شد/ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..