تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش مصرف آب در زراعت چغندر قند توسط کشاورز نوآور ارومیه ای

رئیس اداره ترویج و آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی ارومیه از کاهش مصرف آب در زراعت چغندر قند توسط کشاورز نوآور ارومیه ای خبر داد.

کاهش مصرف آب در زراعت چغندر قند توسط کشاورز نوآور ارومیه ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی و مسئول دبیرخانه ملی برگزیدگان بخش کشاورزی از مزرعه چغندر نوآور در شهرستان ارومیه بازدید کردند.

 فرشید فروزین رئیس اداره ترویج و آموزش کشاورزی جهاد کشاورزی ارومیه در حاشیه این بازدید اعلام کرد: این کشاورز نوآور در زمینه زراعت چغندر قند فعالیت داشته و با پیاده نمودن تکنیک‌های کاهش مصرف آب به خصوص با تغییر آرایش کشت و انجام کشت متراکم و دوردیفه، توانسته بیش از ۵۰ درصد مصرف آب در زراعت چغندر قند را کاهش دهد.

 فروزین افزود: همچنین وی با بومی سازی و طراحی ادوات و ماشین آلات موفق به کشت تمام مکانیزه در برخی محصولات زراعی شده که این امر منجر به کاهش هزینه‌های تولید و درنتیجه اقتصادی شدن محصولات تولیدی و افزایش راندمان آبیاری و سایر نهاده‌های کشاورزی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش مصرف آب در زراعت چغندر قند توسط کشاورز نوآور ارومیه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..