تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پس از عرضه ناموفق AI Pin، استارتاپ هوش مصنوعی Humane احتمالاً فروخته می‌شود

استارتاپ هوش مصنوعی Humane پس از رویارویی با انتقادات فراوان پس از عرضه AI Pin، حالا ظاهراً به‌دنبال خریدار است تا بتواند کسب‌وکار خود را با قیمتی در حدود 750 میلیون تا یک میلیارد دلار بفروشد.

به‌گزارش بلومبرگ، رهبران این استارتاپ که کارمندان قدیمی اپل هستند، می‌خواهند استارتاپ خود را با وجود نقص‌های عمیق نرم‌افزاری و مشکلات سخت افزاری اولین محصولش، با قیمتی بین 750 میلیون تا یک میلیارد دلار واگذار کنند.

Humane در واقع استارتاپ توسعه‌دهنده دستگاه هوش مصنوعی پوشیدنی AI Pin است که حالا در جستجوی خریدار بالقوه برای تجارت خود است.

استارتاپ Humane در جستجوی خریدار برای تجارت خودش است

پس از معرفی AI Pin با قیمت 699 دلار، ممکن است فروش استارتاپ کار ساده‌ای نباشد. AI Pin یا پین هوش مصنوعی Humane به کاربران این نوید را می‌دهد تا راهی برای استفاده از هوش مصنوعی مولد در دنیای فیزیکی داشته باشد. کاربران می‌توانند این پین را به پیراهن خود بچسبانند، با آن صحبت کنند و این هوش مصنوعی پاسخ‌ها را با صدا یا روی هر سطحی، حتی کف دست کاربر پخش کند.

Humane سیستم عاملی به نام CosmOS را توسعه داده است که روی پین هوش مصنوعی اجرا می‌شود. این پین پوشیدنی به شبکه‌ای از مدل‌های هوش مصنوعی متصل می‌شود تا پاسخ پرسش‌های صوتی را دریافت و ارائه کند. اما برای استفاده از این دستگاه کاربران لازم است تا اشتراک فعال ماهانه داشته باشند.

گزارش بلومبرگ اشاره می‌کند که Humane حدود 230 میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی ازجمله «سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI سرمایه جمع‌آوری کرده است. همچنین در خبرهای غیررسمی آمده است که این استارتاپ درحال توسعه یک محصول نامرتبط با همکاری طراح افسانه‌ای اپل یعنی «جانی آیو» بوده است.

Humane در سال 2023 توسط سرمایه گذاران، 850 میلیون دلار ارزش‌گذاری شد، اما این ارزش‌گذاری قبل از آن بود که اولین محصول شرکت توسط کارشناسان در سطح جهانی مورد انتقاد قرار گیرد. ایده‌های بدیع و هوشمندانه‌ای در محصول این استارتاپ وجود دارد، اما نرم‌افزار AI Pin ضعیف و بیش از حد ناسازگار است. همچنین سخت‌افزار آن نیز ضعف‌هایی دارد. عمر باتری ضعیف و مشکلات داغ‌شدن بیش از حد بخشی از مشکلات آن است. Humane متعهد شده است که برخی از این اشکالات را با به‌‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف کند. هفته گذشته، مدل OpenAI's GPT-4o برای ارتقای این دستگاه عرضه شد.

لیست خریداران بالقوه Humane با توجه به رقمی که این استارتاپ امیدوار است دریافت کند، انگشت‌شمار است. آمازون، اپل، گوگل، متا و مایکروسافت همگی روی حوزه هوش مصنوعی کار می‌کنند. اما مشخص نیست که مالکیت معنوی Humane واقعاً چقدر برای هر یک از این شرکت‌ها مهم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پس از عرضه ناموفق AI Pin، استارتاپ هوش مصنوعی Humane احتمالاً فروخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..