تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع آیت‌الله رئیسی از قرآن در سازمان ملل به یادماندنی است

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید سعدی، رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه و قاضی دیوان عالی کشورحجت‌الاسلام و المسلمین سعید سعدی، رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و قاضی دیوان عالی کشور در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان ضمن تسلیت گویی شهادت رئیس جمهور و همراهانش با اشاره به خدمات قرآنی ایشان گفت: شکی نیست که مرحوم حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور ایران از شخصیت‌های بزرگوار و سیاستمدارهای مهم و تأثیرگذار جهان بودند. ایشان در یک کلام، عبودیت و التزام خود را به ارزش‌های قرآنی در حرکت‌های مختلف نشان می‌داد؛ چه آنجا که پای درد دل محرومان می‌‍‌نشست، چه آنجا که خالصانه کار می‌کرد و چه آنجا که مقابل دشمنان دین، کوتاه نمی‌آمد و چه آنجایی که به خاطر خدا در هر صحنه‌ای که لازم بود قهرمانانه ظاهر می‌‌شد.

آیت‌الله رئیسی مدافع قرآن بود

وی با بیان اینکه دفاع ایشان از قرآن در سازمان ملل و صحنه‌های مختلف دفاع، به یادماندنی، مهم و بسیار تأثیرگذار بود، گفت: در زمانی که خیلی‌‎ها به قرآن هجمه آورده و قرآن سوزی می‌کردند و قدرت‌های حاکم بر دنیا به قرآن سوزها و اهانت کنندگان مجال می‌دادند که بیایند و در ملأعام به مقدسات توهین کنند، ایشان به مراتب محکم‌تر از این هجمه‌ها، از قرآن دفاع کرد و یک تنه در سازمان ملل متحد در حالیکه همه جهان به ایشان نگاه می‌کردند، قرآن را بر سر دست گرفت، بر چشم و به روی سر گذاشت و گفت این قرآن، انسان ساز و تمدن ساز است. نمی‌شود تمدن‌سازی و انسان‌ساز بودن قرآن را انکار کرد، آیا می‌شود این کتاب را با آتش کینه از بین برد؟ اینها مطالبی بود که بیان کردند. مطالبی که دیگران هم می‌‎دانستند اما در بیان و تبیین آنها، به اندازه کافی کار نکرده بودند.

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: معتقدم جامعه قرآنی، باید در سوگ این مدافع قرآن با تمام وجود بنشیند، کسی که با تمام وجود از قرآن حمایت کرد و جانش را در همین راه تقدیم کرد. ایشان بنا به دستور قرآن، لباس خدمت به تن کرد و بنا به دستور قرآن در صحنه‌های مختلف برای دلگرمی مردم، حاضر می‌شد. حضور ایشان در هر جایی باعث می شد که یک موج ایمانی و اعتقادی ایجاد شود. بنابراین ارتحال شهادت گونه این خدمتگزار صدیق قرآن را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

سعدی در ادامه همچنین شهادت امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه کشور را نیز تسلیت گفت و افزود: از شهید امیرعبدالهیان به عنوان یک وزیر خارجه ساده زیست، متواضع، کاربلد، تلاشگر و معتقد و مؤمن به ارزش‌های انقلاب و اولویت شناس می‌شود یاد کرد. ایشان وقتی وزارت امور خارجه را به عهده گرفت اولین کاری که کرد این بود که دیپلماسی وسیعی در سراسر جهان، به راه انداخت که نیاز مردم را به داروهایی که مانع گسترش کرونا بشوند، تأمین کند. ما قبل از آن هر روز، حدود پانصد بیمار مبتلا به کرونا، روانه قبرستان می‌کردیم، وقتی ایشان خلعت وزارت خارجه را بر قامت خود دید، اولین کاری که کرد این بود که بنا به وظیفه شرعی، ملی، میهنی و ذاتی خود سعی کرد نیاز مردم را مرتفع کند و بعد از آن هم در جبهه مقاومت به عنوان کسی که در عرصه دیپلماسی نگاه به میدان داشت و میدان را از دیدگاهش دور نمی‌داشت، به عنوان مکمل میدان، در صحنه‌های دیپلماسی خوش درخشید و ما شاهد انسجام جبهه مقاومت حتی در عرصه‌های دیپلماسی بوده و هستیم.

شهید امیرعبدالهیان؛ شخصیتی قدر و قیمتش به این زودی شناخته نمی‌شود

وی افزود: ایشان با یک دید جهانشمول هژمونی غرب را شکست و نشان داد می‌تواند در همه صحنه‌ها، اقتصاد را از طریق دیپلماسی فعال کند و ما دیدیم که قدم‌های موزون و محکم  و حساب شده ایشان که دستگاه دیپلماسی کشور را به جلو می‌برد چگونه قدم به قدم به سمت ارزش‌ها حرکت می کرد. ایشان پناه و یاور مظلومان بود. شهید امیرعبدالهیان شخصیتی است که قدر و قیمتش به این زودی شناخته نمی‌شود و ان شاءالله وزیر بعدی بتواند مسیر ایشان را ادامه بدهد و دولت بعدی، بتواند مسیر دولت آیت الله رئیسی را با قدرت و صلابت به پیش ببرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع آیت‌الله رئیسی از قرآن در سازمان ملل به یادماندنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..