تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری 198 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در همدان

مرکز نیکوکاریغلامرضا مجیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: قبل از راه‌اندازی این مراکز تمامی کارهای کمیته امداد شامل کمک برای ازدواج، جهیزیه، درمان و سایر خدمات به‌صورت اداری انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از این خدمات از طریق این مراکز به محرومین و نیازمندان ارائه می‌شود و درواقع کار مردم بر خود مردم واگذار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر  242 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان همدان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند که 168 مرکز در سطح شهرهای استان و 74 مرکز نیز در سطح دهستان‌های استان در حال فعالیت هستند.

مجیدی گفت: میزان کمک جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در سال گذشته را 198 میلیارد تومان اعلام کرد که از این مبلغ 21 میلیارد و 450 میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کمک کالا و غیز نقدی بوده است و این در حالی است که این رقم نسبت به سال ما قبل 75 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از کل مراکز نیکوکاری استان، 156 مرکز در مساجد و ما بقی خارج از مساجد در حال فعالیت هستند، افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان تعداد خیرین مراکز نیکوکاری را 59 هزار و 830 نفر اعلام کرد و ادامه داد این خیرین در بخش های مختلف با مراکز همکاری دارند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری 198 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..