تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعاهای خبرنگار ترکیه‌ای که نخستین تصاویر را از لاشه هلی کوپتر رئیسی پخش کرد

تعداد بازدید : 3024

بازدید 12205

مهمت کارتاژ خبرنگار شبکه شبکه آتی‌وی | AHBR ترکیه تصاویر اختصاصی دسترسی بی‌سابقه به لاشه هلی‌کوپتر حامل شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه را منتشر کرد که این پخش زنده به شدت در رسانه‌های بین المللی مورد استفاده قرار گرفته و بخش مهمی از تصاویری بود که در رسانه‌های بین المللی انعکاس داشت. این خبرنگار ترک روایت خود را از رسیدنش به هلی کوپتر بازگو کرده و مدعی شده مختصات لاشه هلی کوپتر را از طرف ترک گرفته که از طریق پهپاد بیرق دار آکینجی به دست آمده است! ادعاهای خبرنگار ترک را می‌بینید و می‌شنوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعاهای خبرنگار ترکیه‌ای که نخستین تصاویر را از لاشه هلی کوپتر رئیسی پخش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..