تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری

۱۲:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۳۶۰۸۸

۱۲:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

۸۷۳۶۰۸۸

دانلود PDF

دانلود PDF

 به نقل از شهرداری قم ،در آیین اختتامیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های مرکز استان کشور که صبح پنجشنبه در شهر قم و با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و رئیس مجمع مشورتی، سید محمد آقامیری استاندار، احمد امیرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی، روسای شورای اسلامی شهر‌های مراکز استان کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان‌بخش و محمد منان رئیسی منتخبین مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، از دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به‌عنوان پیشکسوت‌ترین شهردار ایران تقدیر شد.

مختلف عمرانی، علمی، معنوی و اسلامی در کالبد شهر مقدس قم، اندیشمندانه اهتمام ورزیده‌اید و نیز با هم‌افزایی، هم‌اندیشی، هم‌سویی و هم‌فکری با اعضای شورای شهر هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی را به شایستگی برگزار نمودید، با قلبی سرشار از اخلاص و ارادت و در کمال امتنان و افتخار این لوح سپاس تقدیم محضر ارزشمندتان می‌گردد.

گفتنی است سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، علاوه بر مدارج علمی در سطوح عالی و دارا بودن کرسی تدریس دانشگاهی و همچنین تجربیات اجرایی و مدیریتی کلان، سبقه ۱۲ ساله مسئولیت شهرداری اصفهان را در کارنامه خود داشته و از خردادماه سال ۱۳۹۴ با انتخاب ادوار شورای اسلامی شهر سکان شهرداری قم را بر عهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..