تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوش مصنوعی جادویی GPT-4o رشد انفجاری ChatGPT را رقم زد

محبوبیت و درآمد نسخه‌ی موبایلی ChatGPT پس از رونمایی مدل زبانی GPT-4o به اوج رسید.

گزارش Appfigures نشان می‌دهد که OpenAI با رونمایی مدل پرچم‌دار جدیدش، یعنی GPT-4o، موفق شد انفجاری‌ترین رشد تاریخ ChatGPT را در میزان درآمد حاصل از دانلود نسخه‌ی موبایلی رقم بزند.

 درآمد نسخه‌ی موبایلی ChatGPT

Appfigures

درآمد نسخه‌ی موبایلی ChatGPT در روز معرفی GPT-4o حدود ۲۲ درصد افزایش یافت. این بیشترین رشد درآمدی است که ChatGPT توانست در یک روز به‌دست بیاورد. تنها یک روز پس‌ از معرفی GPT-4o، درآمد ChatGPT تقریباً دو برابر میانگین درآمد روزانه‌اش در ماه می (اردیبهشت و خرداد) افزایش یافت.

مقالات مرتبط

احتمالاً میانگین درآمد روزانه‌ی ChatGPT از ۴۹۱ هزار به ۹۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این عدد خالصی است که OpenAI بعد از دادن کمیسیون به اپل و گوگل به‌دست خواهد آورد. OpenAI مسیری صعودی را در پیش گرفته است.

براساس مطالعات شرکت Appfigures، استارتاپ هوش مصنوعی OpenAI ازطریق ChatGPT توانست درمجموع ۴٫۲ میلیون دلار درآمد خالص از اپ‌ استور و گوگل پلی به‌دست آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوش مصنوعی جادویی GPT-4o رشد انفجاری ChatGPT را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..