تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا و انگلیس تجاوز جنایتکارانه خود را به غزه متوقف کنند

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به مناسبت روز ملی این کشور در صنعاء پایتخت یمن گفت:آمریکا و انگلیس تجاوز جنایتکارانه خود را به غزه متوقف کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛   «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی به مناسبت روز ملی این کشور در صنعاء پایتخت یمن گفت: فردا چهارشنبه مصادف با سالروز وحدت ملی است، اما این جشن را به خاطر همدردی و شریک شدن در غم مردم ایران به بعد از روز‌های عزاداری موکول می‌کنیم.


وی اظهار کرد: این وظیفه ما در قبال کشوری مسلمان است که مردم و کشور ما را گرامی می‌دارد. اگر خدا بخواهد یکشنبه آینده روز جشن رسمی سالروز ملی وحدت یمن خواهد بود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در ادامه گفت: من از همه اعضای فرماندهان ائتلاف می‌خواهم تا کاری را که با هم شروع کرده‌ایم به پایان برسانیم و با جدیت در امضا و اجرای نقشه راه مشارکت کنیم.
من از جامعه بین المللی و سازمان ملل می‌خواهم تصمیم‌ها و سرفصل‌هایی را که مانع صلح در یمن می‌شود، حذف کنند و نقش مثبتی را در این زمینه ایفا کنند.

 
مهدی المشاط در پایان تصریح کرد:از آمریکا و انگلیس می‌خواهم که این تجاوز جنایتکارانه علیه ساکنان مظلوم غزه را متوقف کنند و از تجاوز علیه یمن دست بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا و انگلیس تجاوز جنایتکارانه خود را به غزه متوقف کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..