تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دوران دبیرستان نیوشا ضیغمی / تغییرات چهره اش را ببینید !

بی شک دوره کاری بازیگران هم تاریخ انقضای خودش رو داره. چهره های که در دهه هشتاد و نود بولد بودن و مشهور، دیگه این روزها به میزان کافی به چشم نمیان و در عوض هستند هنرمندان تازه واردی که سن و سال کمی دارند و مورد توجه مخاطبین قرر میگیرند. مثلا یادتون میاد یه دره ای تو هر فیلمی که بر روی پرده سینما میدیدیم خانوم نیوشا ضیغمی حضور داشت؟ این چهره که از متولدین دهه پنجه است، این روزها در دهه پنجم سن خود به سر میبره و دیگر به مانند قبل در فیلم و سریال ها دیده نمیشه. البته که به نظر میاد نیوشا ضیغمی هنوز هم زیبایی و جوانی خود را دارد و همچنان اگر در کاری حضور داشته باشه، اون پروژه بولدش شده و بیننده خاص خودش رو جذب میکنه.

نیوشا ضیغمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دوران دبیرستان نیوشا ضیغمی / تغییرات چهره اش را ببینید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..