تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دوربین گلکسی زد فولد پس از ۳ سال تغییر می‌کند؟

طراحی دوربین گوشی گلکسی زد فولد ۶ ممکن است پس از سه سال سرانجام تغییر کند.

طراحی گلکسی زد فولد، گوشی تاشدنی کتابیِ سامسونگ، در چند سال گذشته تقریباً یکسان و یکنواخت بوده است؛ بااین‌حال، افشاگری خوش‌سابقه از تغییر طراحی دوربین در نسل جدید خبر می‌دهد.

حساب کاربری آیس‌ یونیورس با انتشار تصویری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، طراحی متفاوت گلکسی زد فولد ۶ را تا حدی به‌نمایش گذاشته است. در این عکس، دور دوربین گوشی ریل فلزی دیده می‌شود.

شایعه‌ی طراحی جدید دوربین گوشی گلکسی زو فولد ۶ عکس منتسب‌به دوربین گلکسی زد فولد ۶

عکاس: ICE UNIVERSE

تصویر منتشرشده ایده‌ی سامسونگ برای طراحی جدید را ارائه می‌دهد؛ اما زیاد قابل‌اتکا نیست؛ زیرا می‌‌توان واترمارک ساخته‌شدن آن با هوش‌ مصنوعی را در گوشه‌ی پایین آن تشخیص داد.

مقالات مرتبط

طراحی جدید مدل تاشدنی گوشی سامسونگ احتمالاً با استقبال چشمگیری مواجه می‌شود؛ زیرا سامسونگ در سه نسل گذشته‌ی زد فولدها، مشخصات ظاهری این گوشی‌ها را تغییر نداده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دوربین گلکسی زد فولد پس از ۳ سال تغییر می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..