تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است

با این وجود، اخباری مبنی بر برخی مشکلات دیگر در راه دریافت مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها شنیده می‌شد تا اینکه امروز اخبار غیررسمی مبنی بر حل موانع موجود در رسانه‌ها منتشر گردید که نشان می‌دهد این دو باشگاه می‌توانند در نخستین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان شرکت کنند.

خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صبح امروز تصمیم خود در خصوص اعطای مجوز به تیم‌های مختلف در بخش آقایان و بانوان را گرفت که طی آن تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با برطرف شدن موانع در زمینه مالکیت مشترک توانستند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای از طریق سازمان لیگ به باشگاه‌ها در این خصوص اطلاع رسانی کرده است و همزمان نیز نامه‌های مربوطه را به AFC ارسال کرده تا پاسخ آنها را ظرف دو هفته آینده دریافت کرده و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها قطعی شود.

بنابراین سرخابی‌های پایتخت مشکلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی نظیر لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

البته پیش از این، مصطفی زارعی مدیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرده بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 10 خرداد ماه، اسامی باشگاه‌هایی که موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای می‌شوند را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری درباره پرسپولیس و استقلال که باورش سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..