تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در پیامی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

تسلیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی حسنوند در پیامی شهادت خادم الرضا، سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهشان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب۲۳))

انالله واناالیه راجعون 

شهادت جانسوز سید الشهدای خدمت، رئیس محرومان، رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش را محضر مبارک قطب عالم امکان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ملت شریف و بصیر ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

علو درجات آن خادمان انقلابی و ولایتمدار حاضر در میدان خدمت خالصانه و بی منت و همچنین طول عمر باعزت مقام عظمای ولایت و اقتدار و عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند قادر متعال خواستارم.

امید آنکه با تأسی از این عزیزان در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محضر شهدا و خداوند متعال شرمنده محشور نشویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..