تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Braid Anniversary Edition برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Braid, Anniversary Edition نسخه بازسازی شده‌ی بازی مستقل تحسین‌شده‌ی Braid است که در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود و اخیرا هم تریلر این اثر توسط سازندگان در اختیار طرفداران قرار گرفته است. در این نسخه گرافیک با وضوح بالایی را می‌بینیم. تمام محیط‌ها و شخصیت‌های بازی با دست دوباره نقاشی شده‌اند و اکنون از وضوح بسیار بالاتری برخوردارند و ظاهری زیباتر نسبت به نسخه اصلی دارند. موسیقی متن و افکت‌های صوتی جدیدی را هم می‌شنویم. آهنگساز بازی، کلینت کوچان، قطعات موسیقی متن جدیدی برای این نسخه ساخته است و همچنین افکت‌های صوتی باکیفیت‌تری به بازی اضافه شده است.

Braid, Anniversary Edition PC-TENOKE | ElAmigos

دانلود-بازی-Braid-Anniversary-Edition

حالت نمایش متن سازنده هم به این نسخه اضافه شده است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این نسخه، اضافه شدن حالت نمایش متن سازنده است. در این حالت، می‌توانید در حین بازی، متن‌هایی را بخوانید که در آن‌ها طراح بازی، جاناتان بلو، در مورد مراحل طراحی و ساخت بازی صحبت می‌کند. این ویژگی برای طرفداران قدیمی Braid که می‌خواهند درک عمیق‌تری از بازی پیدا کنند، بسیار جذاب است. دنیای جدید با معماهای تازه را هم در این اثر می‌بینیم. علاوه بر مراحل و معماهای کلاسیک بازی اصلی، Braid, Anniversary Edition یک دنیای کاملا جدید با معماهای منحصر به فرد را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

این نسخه برخلاف نسخه اصلی که تنها برای PC منتشر شده بود، برای PC، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس/اس و همچنین گوشی‌های موبایل تحت پوشش سرویس نتفلیکس در دسترس است. گیم‌پلی Braid همچنان همان گیم‌پلی پلتفرمر معمایی جذاب نسخه اصلی است. در این بازی شما کنترل شخصیت اصلی را بر عهده می‌گیرید که می‌تواند زمان را به عقب برگرداند و از این قابلیت برای حل معماهای چالش‌برانگیز و نجات شاهزاده‌ی ربودده شده استفاده کند.

اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition اسکرین-شات-بازی-Braid-Anniversary-Edition info

Control the flow of time to solve puzzles in this new version of the indie classic, featuring fully repainted artwork, a new world of puzzles, and seriously in-depth commentary.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i3-7100 / Ryzen 3 2200G

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 / AMD Radeon HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 11 64-bit

Processor: Intel Core i5-11400F / AMD Ryzen 5 3400G

Graphics: NVIDIA GTX 1070 / AMD Radeon RX 5500 XT

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Braid Anniversary Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..