تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی RUNGORE برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی RUNGORE تجربه‌ای در سبک تیراندازی اول شخص (FPS) roguelike تک نفره است که شما را به اعماق تاریکی و رمز و راز می‌برد. در این بازی، شما در نقش یک کاوشگر شجاع ایفای نقش می‌کنید که باید با عبور از مراحل مختلف و چالش‌برانگیز، گنجینه‌های باستانی را کشف کنید. گیم‌پلی تیراندازی سریع و هیجان‌انگیزی هم در بازی می‌بینیم. با انواع مختلف سلاح و دشمنان مبارزه کنید. برای زنده ماندن باید سریع واکنش نشان دهید، با دقت هدف‌گیری کنید و از مهارت‌های خود به درستی استفاده کنید.

RUNGORE PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Cozy-Caravan

مراحل تصادفی و منحصر به فرد جزوی از مکانیسم اصلی بازی است. در هر بار شروع بازی، مراحل به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند و این باعث می‌شود که هر بار تجربه‌ای جدید و چالش‌برانگیز داشته باشید. المان‌های روگ‌لایک هم بازی را جذاب‌تر کرده‌اند. اگر در بازی بمیرید، تمام پیشرفت خود را از دست خواهید داد و باید از ابتدا شروع کنید. این عنصر به بازی چالش و هیجان می‌بخشد. قدرت‌ها و آیتم‌های قدرتمندی هم در بازی وجود دارد. در طول بازی می‌توانید قدرت‌ها و آیتم‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید که به شما در مبارزه و پیشرفت در بازی کمک می‌کنند.

بازی دارای گرافیک کارتونی زیبایی است که با موسیقی متن حماسی و مهیج همراه شده است. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز با عناصر روگ‌لایک هستید، بازی RUNGORE می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. فقط آماده باشید که بارها و بارها بمیرید و دوباره تلاش کنید.

اسکرین-شات-بازی-RUNGORE اسکرین-شات-بازی-RUNGORE اسکرین-شات-بازی-RUNGORE اسکرین-شات-بازی-RUNGORE اسکرین-شات-بازی-RUNGORE اسکرین-شات-بازی-RUNGORE info

Card game mechanics – check. Real time battles – check. Silly humor – check. If this isn’t the game of your dreams i don’t know what is (Also we have hidden memes everywhere lol)

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS *: windows 7

Processor: Intel Pentium E2180 (2 * 2000) or equivalent

Memory: 256 MB RAM

Graphics: Intel graphics HD 620

DirectX: Version 9.0

Storage: 120 MB available space

Sound Card: existent

Additional Notes: 64bit OS only

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: windows 10

Processor: Intel Core i3-3240 (2 * 3400) or equivalent

Memory: 512 MB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GT430

DirectX: Version 9.0

Storage: 120 MB available space

Sound Card: existent

Additional Notes: 64bit OS only

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی RUNGORE برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..