تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد حاجی دلیگانی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش

نماینده شاهین شهر با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر و مسئولین وزارتخانه نباید در ایام امتحان دانش آموزان با عملکرد ضعیف خود موجب استرس و اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنها شوند.

گروه اجتماعی: نماینده شاهین شهر با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: وزیر و مسئولین وزارتخانه نباید در ایام امتحان دانش آموزان با عملکرد ضعیف خود موجب استرس و اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنها شوند. 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به موضوع صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان و مسدود بودن سایت کارت ورود به جلسه، گفت: وزارت آموزش پرورش نباید برای دانش آموزان و خانواده ها دغدغه ایجاد کند. 
 
وی افزود: در روزهای امتحان، مسئولین وزارت آموز و پرورش باید نهایت تلاش را داشته باشند تا دانش آموزان دچار استرس و اضطراب نشوند. 

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد ضعیف این وزارتخانه و صادر نشدن کارت امتحانات نهایی برای دانش آموزان و مسدود بودن سایت کارت ورود به جلسه را بررسی خواهد کرد و از وزیر و مسئولین وزارتخانه در این زمینه توضیح خواهد خواست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد حاجی دلیگانی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..