تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دامنه نوسان بورس محدود شد

هیأت مدیره سازمان بورس دامنه نوسان معاملات سهامی را به مثبت و منفی ۲ درصد و صندوق‌های سهامی را به مثبت و منفی چهار درصد محدود کرد.

دامنه نوسان بورس محدود شد آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سازمان بورس، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تداخل در فرآیند‌های بازار‌های سرمایه که ذینفعان وسیعی دارد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل بررسی درخواست‌های جاری چند نهاد‌های مالی، موافقت با تغییر سهامداری یک نهاد مالی، اصلاح دستورالعمل مرتبط با صندوق‌های سرمایه گذاری مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین دامنه نوسان معاملات سهام ۲+- درصد و صندوق‌های سهامی ۴+- درصد تعیین شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دامنه نوسان بورس محدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..