تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است

سردار قاسم رضایی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان گفت: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی راهبردهای‌ترین اصل در اجرای مأموریت‌های مرزبانی است.

جانشین فراجا گفت: روح حاکم بر اجرای مأموریت‌ها اطلاعات است و تمامی مأموریت‌ها و عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است.

وی از تلاش شبانه‌روزی مرزبانان در راستای تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم‌داری تقدیر کرد و افزود: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین از امنیت مثال‌زدنی و آبادانی مرز‌های کردستان ابراز خرسندی کرد و گفت: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرز‌های نظامی مقدس جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بوده و اجازه هیچ‌گونه نا امنی در نوار مرز را نخواهد داد.

رضایی بر توجه ویژه به راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی فراجا تأکید کرد و افزود: راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زیاد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشیاری در مأموریت‌ها است.

وی عنوان کرد: فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی، آموزش است؛ آموزش و آگاهی‌بخشی و تربیت نیرو‌های متعهد، لایق و متخصص از نیاز‌های اساسی یک سازمان است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف آن بسیار مؤثر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات‌ها بدون اشراف اطلاعاتی کارآمد ناقص است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..