تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه تکمیل می شود

استاندار کردستان در آیین تجلیل از پیشکسوتان، داوران، مربیان، مدال آوران و اعضای هیات استان و روسای هیات‌های کونگ فوی شهرستان‌های استان گفت: در ۲ سال اخیر با تلاش برای جذب اعتبارات ویژه و جهشی سعی کردیم که کمبود‌ها و محرومیت‌ها را از چهره استان کردستان نسبت به سایر استان‌ها کم کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: توسعه استان کردستان در گرو توجه ویژه دولت است و خوشبختانه در دولت سیزدهم بخش زیادی از توجه و نگاه‌ها به این استان کشیده شد و بخش زیادی از اهداف دولت در کردستان محقق شد.

 وی بیان کرد: عملکرد عمرانی دولت سیزدهم در سه سال اخیر بالغ بر پانزده هزار میلیارد تومان است که نسبت به دوره‌های قبل از خود رشد چشمگیری داشته است.

استاندار کردستان اظهار داشت:  در طول سال جاری بالغ بر چهل هزار میلیارد تومان پروژه در دست احداث و تکمیل است که تا پایان سال عملیات اجرا و ساخت آنها به پایان خواهد رسید و در اختیار مردم استان قرار می‌گیرند.

صندوق مالی حمایت از حوزه ورزشی تشکیل می شود

 وی اضافه کرد: تلاش برای جذب و ورود بخش خصوصی و نهاد‌های تولیدی و صنعتی به حمایت از حوزه ورزش و پوشش و جبران کمبود‌های مالی از طریق این بخش فعالیت‌هایی است که در بخش ورزش هدف گذاری شده اند و در طول امسال نیز پیگیری خواهد شد.

 استاندار کردستان گفت: تشکیل صندوق مالی حمایت از حوزه ورزش حرفه‌ای و تیم‌های ورزشی کردستان در لیگ‌های مختلف کشور از طریق مسئولیت‌های اجتماعی نهاد‌های تولیدی، معادن و صنایع استان از اهداف اصلی دولت برای توسعه ورزش کردستان است که امسال با جدیت و برنامه ریزی پیگیری می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: هیات کونگ فوی کردستان از جمله هیات های فعال و پُرتلاش استان است و در کنار افتخارآفرینی و قهرمان پروری، رعایت شاخصه های فرهنگی همچون احترام به پیشکسوتان، تکریم جایگاه مربیان، داوران و بزرگان این رشته ورزشی و حفظ روحیه جوانمردی و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار داده است.

 آمنه غلام ویسی گفت: همدلی و انسجام خانواده بزرگ هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مثال زدنی است و از دلایل موفقیت های این رشته ورزشی در کردستان اتحاد اعضای آن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه تکمیل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..