تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Songs of Conquest برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

4.4/5 - (9 امتیاز)

بازی Songs of Conquest یک تجربه استراتژیک نوبتی است که از آثار کلاسیک دهه نودی الهام گرفته است و جادوگر قدرتمندی به نام ویلدرز را باید هدایت کرده و به سرزمین‌های ناشناخته بروید. در این بازی ارتشی را خواهیم دید که جرات مخالفت با شما را پیدا کرده‌اند و می‌توانید نبردهایی عالی را در بازی تجربه کنید. یک ماجراجویی بزرگ در انتظار شما است و می‌توانید طیف گسترده‌ای نقشه‌ها را با دشمنان متنوع داشته باشید. شما باید امپراطوری قدرتمند خود را ساخته و منابع را در آن مدیریت کنید. پیشرفت‌های جدیدی را در چنین تمدنی برقرار کرده و به گسترش پادشاهی خود بپردازید.

Songs of Conquest PC-RUNE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Songs-of-Conquest

شما می‌تواند شهرهای خود را در بازی طوری برنامه ریزی کنید که با سبک بازی شما مطابقت داشته باشند. می‌توانید از نیروهای بی رحم، جادو یا ترکیبی از هر دو استفاده کنید. راه‌های زیادی برای تسلط یافتن روی جهان بازی وجود دارد و باید از توانایی‌ها و نیروهای جادویی خود در بازی استفاده کنید. سیستم نبرد عمیقی در بازی وجود دارد و برای به حداکثر رساندن پتانسیل‌های خود باید نیروهای خود را ترکیب کرده و از میدان نبرد به نفع خود استفاده کنید. می‌توانید در ماجراجویی‌های تک نفره جلو رفته و از ابزارهایی استفاده کنید مبارزات شما را مدیریت می‌کنند. چهار جناح و تیم در بازی حضور دارند که هر کدام درگیر نبردهایی حماسی خواهند شد.

تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest تصاویر-بازی-Songs-of-Conquest info

Songs of Conquest is a turn-based strategy game inspired by 90s classics. Lead powerful magicians called Wielders and venture to lands unknown. Wage battles against armies that dare oppose you, hunt for powerful artifacts and expand your territory. The world is ripe for the taking – seize it!

Adventure Awaits

Explore a wide variety of maps with diverse enemies and valuable loot. Delve into contrasting biomes with unique factions, environments and battlefields.

Build an Empire

Manage resources, research new advancements and expand your kingdom. Plan your towns to match your playstyle – Will you enlist every archer you can to rain death from their bows, or will the eternal legions of Aurelia march to war beneath your banners?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: i5 Dual Core or Ryzen 5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Integrated graphics card

DirectX: Version 10

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: Requirements are temporary and will most likely change up until launch (for the better)

سیستم پیشنهادی:

Graphics: GTX 970, RX 570 or similar

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Songs of Conquest برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..