تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت نسخه GPT-4o هوش مصنوعی کوپایلت را به‌نمایش گذاشت

مدل هوش مصنوعی GPT-4o سرعت پاسخ بسیار بالایی دارد و می‌تواند عملکرد کوپایلت را بهبود دهد.

یوسف مهدی، از مدیران ارشد مایکروسافت، با انتشار ویدئویی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، عملکرد کوپایلت را در بازی ماینکرفت به نمایش گذاشت. ظاهرا نسخه‌ی جدید کوپایلت از هوش مصنوعی GPT-4o قدرت می‌گیرد.

GPT-4o مدل هوش مصنوعی پرچمدار OpenAI است که می تواند صدا، تصویر و متن را در با سرعت بسیار بالا تفسیر کند. این مدل هوش مصنوعی برخلاف نسخه‌های قبلی هر ترکیبی از ورودی‌های متن، صدا و تصویر را می‌پذیرد و خروجی‌های مربوطه را تولید می‌کند.

مدل GPT-4o به ورودی‌های صوتی در کمتر از ۲۳۲ میلی‌ثانیه پاسخ می‌دهد که مشابه سرعت مکالمه‌ی انسان است. این مدل، درک صوتی و تصویری عالی دارد و نسبت به مدل‌های قبلی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مقالات مرتبط

مایکروسافت کوپایلت جدید اقدامات کاربر را مشاهده می‌کند و با استفاده از GPT-4o پاسخ مناسب می‌دهد و حتی به عنوان دستیار بازی در ماینکرفت به کاربر کمک می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت نسخه GPT-4o هوش مصنوعی کوپایلت را به‌نمایش گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..