تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منچسترسیتی ۳ - ۱ وستهام/ پوکر سیتیزن‌ها در قهرمانی لیگ برتر انگلیس + فیلم

در چارچوب هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی اش اتحاد میزبان وستهام بود که در پایان با نتیجه  ۳ بر یک به پیروزی رسید و با ۹۱ امتیاز برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

در دقیقه فیل فودن از پشت محوطه جریمه با پای چپ به طور دیدنی دروازه وستهام را باز کرد. در ادامه باز هم سیتیزن‌ها در دقیقه ۱۸ بای بغل پای ساده فودن به دوم خود رسیدند.

در دقیقه ۴۲ محمد کودوس بازیکن وستهامی‌ها با ضربه قیچی برگردان دیدنی دروازه اورتگا را باز کرد تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در دقیقه ۵۹ نیز رودری بازیکن اسپانیایی سیتیزن‌ها با یک ضربه بغل پا از پشت محوطه جریمه دروازه وستهام را باز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منچسترسیتی ۳ - ۱ وستهام/ پوکر سیتیزن‌ها در قهرمانی لیگ برتر انگلیس + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..