تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محیط بان نمونه فارس آسمانی شد

شهید سیدحسین حسینی، محیط بان نمونه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در سالروز ولادت امام رضا (ع)، ضامن آهو و روزی که به نام محیط‌ بان نام‌گذاری شده است، شاهد خبر ناگوار از دست دادن یکی از سبزپوشان فداکار طبیعت بودیم.

سید حسین حسینی، محیط‌بان فداکار امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در پی دریافت گزارش تخلف در منطقه کنار تخته کازرون در حالی که ملبس به لباس مقدس محیط بانی بود، عازم گشت و بازرسی بود که در مسیر دچار سانحه رانندگی شد و به دیدار حق شتافت.

عطا پورشیرزاد، مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در همین راستا ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به خانواده داغدار این محیط‌بان خدوم و شریف، جامعه بزرگ محیط‌بانی و دوستداران محیط زیست، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه این محیط بان شریف در پاسداری از انفال الهی و صیانت از محیط زیست، قدردانی کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محیط بان نمونه فارس آسمانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..