تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان

در پی شهادت رئیس دولت سیزدهم و همراهانش

سردار عزیز اله ملکی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران و هیئت همراهش را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ در پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
خبر حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان آیت الله رئیسی برای همه ملت شریف، قدرشناس و متدین ایران اسلامی بسیار سخت و سنگین بود.
در بخشی از این پیام اشاره شده است: به محض وصول این خبر، ملت بزرگ ایران در هر گوشه و کناری دست به دعا برداشته و خاضعانه از درگاه الهی خواستار سلامتی و نجات جان رئیس جمهور و همراهانش شدند، اما متاسفانه تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورده بود و رئیس جمهور محبوب کشور در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) به مولا و مقتدای خود پیوست.
امروز هر وجدان بیداری می‌تواند در محضر عدل الهی گواهی و شهادت بدهد که رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و گشودن گره‌ای از مشکلات آنها کوتاهی نکرد و سرانجام نیز در راه خدمت به مردم و این نظام الهی مفتخر به پوشیدن لباس زیبای شهادت شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ انتظامی گیلان این واقعه تلخ را به محضر حضرت بقیه الله، رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیز این سانحه علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند منان خواستارم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..