تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش «اینفانتینو» به شهادت رئیس‌جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به شهادت سید ابراهیم رئیسی در سانحه هوایی واکنش نشان داد.

در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همراهان ایشان، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان داد.

اینفانتینو ضمن انتشار تصویری از دیدار خود با سید ابراهیم رئیسی نوشت: «از خبر درگذشت ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران بسیار متأثر شدم. ما سال گذشته در نیویورک با هم ملاقات کردیم و راجع به پیشرفت فوتبال در ایران گفت و گو داشتیم. در این برهه زمانی سخت به مردم ایران صمیمانه تسلیت می گویم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش «اینفانتینو» به شهادت رئیس‌جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..