تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه نماینده ولی فقیه خوزستان در پی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه

به گزارش رکنا از خوزستان؛ متن بیانیه نماینده ولی فقیه خوزستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تبدیلا

سپاس خداوندی را که عیدی خادم الرضا علیه السلام را بر عیدی ما مقدم کرد و مزد جهاد شبانه روزی و خستگی ناپذیر خادم جمهور را در ایام ولادت ولی نعمت ایران حضرت علی بن موسی الرضا به این بزرگمرد عنایت فرمود.

ما دیروز عزیزانی را از دست دادیم که هر یک جزء عصاره‌های فضیلت و برترین نیرو‌های انقلاب اسلامی بودند و این داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می‌کند.

قلب و روح‌مان شدیدا متالم شده و می‌دانیم حتما حکمت خداوندی آن قدر سترگ و عظیم است که چنین مصیبت عظیمی را برای ملت قهرمان ایران مقدر فرموده است.

سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان از سویی انسان را یاد شهادت شهید رجایی می‌اندازد و از طرف دیگر خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن را زنده می‌سازد.

این نیز از افتخارات جمهوری اسلامی است که خادمان اصیل و معتقدش در راه جهاد و مقاومت به شهادت می‌رسند.

این جانب شهادت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر امیر عبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به امام عصر ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم.

هم چنین این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای مردم داغ دیده ایران و علو درجات برای آن شهدای عزیز مسئلت می‌کنم.

#خادم_الرضا

#سیدالشهدای_خدمت

#رییس-جمهور-شهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه نماینده ولی فقیه خوزستان در پی شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..