تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا انتخاب جرمی کلارکسون به عنوان جذاب ترین مرد خبر خوشی برای مردان معمولی است؟

زاویه فک، هیکل تنومند و سیکس پک؛ اکثر مردم ممکن است به این ویژگی ها هنگام تصور کردن جذاب ترین مرد بریتانیا و ایرلند فکر کنند.

اما برای دومین سال متوالی، جرمی کلارکسون ۶۴ ساله با شکست دادن لیستی طولانی از رقبا از جمله تام هالند، ادریس البا و کیلین مورفی عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا را کسب کرد.

ستاره سریال مزرعه کلارکسون (The Clarksons Farm) در نظرسنجی سالانه برگزارشده توسط IllicitEncounters که خود را به عنوان بهترین سایت دوستیابی آنلاین برای افراد متاهل معرفی کرده، امتیاز قابل توجه ۹ از ۱۰ امتیاز را به دست آورد.

کلارکسون که اوایل امسال خود را «ناشایست، چاق و پیر» توصیف کرده بود، انتخاب واضحی برای «جذاب ترین مرد» نیست؛ اما پیروزی او به وضوح خبر خوبی برای مردان معمولی است.

برای کسانی که می‌خواهند ظاهر «جذابی» مشابه مجری برنامه گرند تور (The Grand Tour) داشته باشند، نیازی نیست که رژیم ورزشی سختی را دنبال کنند یا لباس‌های گران‌قیمت بخرند.

کلارکسون بیشتر روزهایش را در مزرعه هزار هکتاری خود در منطقه چیپینگ نورتون در شهر آکسفوردشر می‌گذراند که در سال ۲۰۰۸ خریداری کرد، اما در سال ۲۰۱۹ مدیریت آن را خودش برعهده گرفت.

او در سریال موفق مزرعه کلارکسون چالش های روزانه کشاورزی را به نمایش می گذارد. فصل سوم این سریال به دنبال موفقیت فصل های اول و دوم به تازگی منتشر شده است.

روزهای کلارکسون اکنون با مراقبت از خوک‌ها، گوسفندان، گاوها و مرغ‌ها و کاشت محصولات پر شده است، زیرا او سعی دارد مزرعه Diddly Squat را به منبع درآمد خود تبدیل کند.

او در مزرعه خود با دوست دخترش لیزا هوگان ۵۰ ساله کار می کند.

لیزا که زمانی به صورت حرفه ای در صنعت مدلینگ فعالیت می کرد و به دلیل ظاهر خیره‌کننده خود در دهه ۱۹۹۰ مشهور شد، پیش از این در سوئیس، مایورکا و لندن زندگی می کرد و سپس در آکسفوردشایر ساکن شد.

لیزا که از سال ۲۰۱۷ با کلارکسون رابطه عاشقانه داشته، بازیگری در چند فیلم را در کارنامه کاری خود دارد.

با این حال، امروزه او زندگی پر زرق و برق خود را با زندگی در مزرعه عوض کرده است.

کلارکسون در سال ۲۰۲۱ در مورد زندگی روزمره خود گفت:

کشاورزی شغل روزانه من است. برنامه The Grand Tour را به عنوان یک تعطیلات پرماجرا با دوستانم می‌بینم که در آن لحظات خنده‌داری را تجربه می‌کنیم. تنها تفاوت این است که یک گروه فیلم‌برداری همراه ماست تا این تجربیات را ثبت کند.

کلارکسون پیش از این اعتراف کرده بود که کشاورزی او را خوش‌اندام نکرده است.

در سال گذشته، زمانی که جرمی در نظرسنجی سالانه رتبه اول جذاب ترین مرد بریتانیا را به خود اختصاص داد، گفته شد که این به دلیل جذب شدن خانم‌ها به «حال و هوای پسر بد مزرعه» او بوده است.

کلارکسون که از ازدواجش با فرانسیس کین که در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید، سه فرزند بزرگ دارد؛ هنگامی که سکوتش را پس از ترک برنامه گرند تور پس از پنج فصل شکست، خود را «ناشایست، چاق و پیر» خواند.

این مجری در سال ۲۰۱۵ قرارداد هنگفتی را امضا کرد تا به ماجراجویی های اتومبیلرانی خود با ریچارد هاموند و جیمز می، مجریان سابق تخت‌گاز (Top Gear) ادامه دهد.

اما شراکت ۲۰ ساله این سه نفر پس از اینکه جرمی فاش کرد که دیگر چیزی برای انجام دادن باقی نمانده، به پایان رسید.

کلارکسون همچنین درباره «هشت شغل تمام وقت» خود صحبت کرد که شامل مدیریت مزرعه، ساخت برنامه تلویزیونی درباره مزرعه، اداره کارخانه آبجوسازی، نوشتن ۳ ستون در روزنامه و حضور در برنامه میلیونر (Millionaire) است و مجموع این کارها به اندازه هشت شغل تمام ‌وقت زمان و انرژی او را می‌گیرد.

در نظرسنجی سالانه سایت دوستیابی متاهلان، نام ۵۰ چهره شاخص به ۲ هزار عضو زن ارائه شد تا به آنها از نظر جذابیت جنسی امتیاز دهند.

تام هلند، ستاره ۲۷ ساله فیلم اسپایدرمن برای اولین به فهرست ۱۰ مرد جذاب بریتانیا راه پیدا کرده و با امتیاز هشت در رتبه دوم قرار گرفت و پرنس ویلیام سوم شد. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در جایگاه چهارم قرار گرفت.

جسیکا لئونی، سخنگوی این سایت گفت:

همانطور که سال گذشته پیش‌بینی کردیم، ارائه لیستی از ۵۰ چهره مشهور به اعضا، نتایج شگفت‌انگیزی را رقم زد. شاید کلارکسون برای سومین بار متوالی نیز پیروز شود!

جودیت وودز روزنامه نگار درباره این انتخاب می نویسد:

نتایج این نظرسنجی، واقعیت‌های جالبی را آشکار می‌کند. خانم‌ها معمولاً به دنبال مردانی هستند که کمی گستاخ و بی‌پروا بوده، اما در عین حال طناز هم باشند.

مردانی که از شنیدن نظرات تند دیگران ابایی ندارند، اما هنگام از دست دادن یک حیوان واقعاً متاثر می‌شوند. گاهی اوقات خانم‌ها خسته از زندگی روزمره، به دنبال کمی هیجان و تفریح هستند. کلارکسون با شخصیت پرجنب و جوش و طنازش، می‌تواند این نیاز را برآورده کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا انتخاب جرمی کلارکسون به عنوان جذاب ترین مرد خبر خوشی برای مردان معمولی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..