تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیدا شد

کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر دقایقی قبل از پیدا شدن محل بالگرد حامل رئیس‌جمهور در ورزقان خبر داد و گفت نیرو‌های امدادی درحال حرکت به‌ سوی بالگرد هستند.

طبق اعلام مقامات هلال احمر، تیم‌های امدادی به نزدیکی محل بالگرد رسیده‌اند و پرنده‌های بدون سرنشین برای تصویربرداری از وضعیت حادثه به پرواز درآمده‌اند.

با کشف محل بالگرد سانحه‌دیده متاسفانه تاکنون آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است با این حال، نیروهای امدادی با استفاده از ردیاب‌های حرارتی در تلاش برای یافتن علائم حیات سرنشینان بالگرد سانحه‌دیده هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..