تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو دانشجو مشکل عجیبی را یافتند که خدمات رایگان لباسشویی را برای میلیون‌ها نفر ممکن می‌کرد

یک مشکل عجیب در لباس‌شویی‌های شرکت CSC، خدمات رایگان را در دسترس میلیون‌ها نفر قرار می‌داد.

به‌دلیل سهل‌انگاری یک شرکت، مشکلی امنیتی ممکن بود به میلیون‌ها دانشجو اجازه دهد که به‌صورت رایگان از لباس‌شویی برای شستن لباس‌هایشان استفاده کنند. دو دانشجو در دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز موفق به پیدا کردن مشکل در دستگاه‌هایی شدند که در چندین کشور مشغول فعالیت هستند.

دو دانشجوی مورد بحث با نام‌های الکساندر شربروک و یاکوف تاراننکو، موفق شدند با بهره‌گیری از API اپلیکیشن، به ماشین لباس‌شویی دستور دهند که کارهایی مثل انجام شست‌و‌شو را بدون پرداخت هزینه انجام دهند و حتی یکی از حساب‌های اپلیکیشن را به‌نوعی اصلاح کنند که میزبان میلیون‌ها دلار اعتبار شود.

مقاله‌های مرتبط

CSC ServiceWorks، شرکتی که مالک ماشین لباسشویی است، می‌گوید بیش‌ از یک میلیون ماشین لباس‌شویی و دستگاه فروش خودکار در دانشگاه‌های مختلف، آپاراتمان‌ها و خشک‌شویی‌های آمریکا و کانادا و اروپا دارد.

شربروک و تاراننکو جزئیات آسیب‌پذیری را ازطریق ایمیل و تماس تلفنی در اختیار CSC گذاشتند اما این شرکت هیچ واکنش خاصی نشان نداد. آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند ماجرا را رسانه‌ای کنند. البته دو دانشجو می‌گویند CSC بدون پاسخ و در سکوت خبری، مشکل را برطرف کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو دانشجو مشکل عجیبی را یافتند که خدمات رایگان لباسشویی را برای میلیون‌ها نفر ممکن می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..