تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه ی دولتمردانی که در سانحه هوایی جان باختند+ اینفوگرافی

صبح یکشنبه ۳۰ اردیبهشت بود که سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان به استان آذربایجان شرقی و دیدار او با الهام علی‌اف همتای آذربایجانی‌اش در حاشیه افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سرخط اخبار رسانه‌ها تبدیل شد اما طولی نکشید که خبری شوکه‌کننده مبنی بر بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور، خبر افتتاح این سد را کاملا به حاشیه برد.

در ابتدا اعلام شد که سانحه برای یکی از هلی‌کوپتر‌های همراه رئیس‌جمهور اتفاق افتاده، اما بعدا مشخص شد که هلی‌کوپتر حامل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و خادم‌الرضا و خادم جمهور ایران و هیات همراه در راه خدمت به وطن به شهادت رسیده‌اند.

اینفوگرافیک زیر نشان می دهد تا کنون چند دولتمرد در جهان در پی چنین حوادثی جان خود را از دست داده اند.

همه ی دولتمردانی که در سانحه هوایی جان باختند+ اینفوگرافی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه ی دولتمردانی که در سانحه هوایی جان باختند+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..